[ad_1]
به گزارش آفتاب شرق
به گزارش گروه اجتماعی ، حسین آبادی با گفتن این که قهرمان ملی « امامعلی حبیبی» با دعوا قلبی و عفونت ریه در ICU بیمارستان شهید یحیینژاد بابل بستری شده است، فرمود: این قهرمان پیشکسوت در قسمت آیسییو بیمارستان جهت درمان مشکل تنفسی بستری شد که خوشبختانه با تلاش همکاران بیهوشی، متخصصین ریه، داخلی و … بهبودی نسبی حاصل و برای ادامه روال درمان قلبی به قسمت سی سی یو انتقال یافته است.
او گفت: در 5 روز قبل با انتقال قهرمان ملی «امامعلی حبیبی» به قسمت سیسییو از نظر قلبی تحت کنترل قرار گرفته و روال بهبودی او اگر چه کند بوده ولی خوشبختانه روال خوبی را تا اکنون طی کرده است.
متخصص قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: با پشتیبانی همکاران در حوزه بازتوانی امیدواریم که این قهرمان و اندوخته ملی ما هرچه سریعتر بتوانند سلامتی خود را به دست بیاورند.
وی گفت: آرزوی قلبی ما این است همان طوری که این قهرمان برای ما افتخاری را کسب کردند بیمارستان یحیینژاد بابل و دانشگاه علوم پزشکی بابل بتواند برای ایشان قدم بزرگی بردارد و هر چه سریعتر با لبخند و بازیابی سلامتی این قهرمان، بزرگ جامعه ورزشی را خوشحال کنیم.
گفتنی است امامعلی حبیبی گودرزی متولد 5 خرداد 1310 در روستای درزیکلا بابل است که نخستین طلای تاریخ ایران در بازیهای المپیک را در وزن 67 کیلوگرم در ملبورن 1956 کسب کرد. او این چنین قهرمان بازیهای آسیایی 1958 در توکیو شد و سه گفتن قهرمانی در رقابتهای جهانی را در سالهای 1959 – تهران، 1961 – یوکوهاما و 1962 – در دستههای وزنی گوناگون به دست آورد. امامعلی حبیبی بعد از بازنشستگی از ورزش در سالهای 1342 تا 1346 شمسی به مجلس شورای ملی راه یافت و از حوزه انتخابیه بابل نماینده شده می بود.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی
[ad_2]
منبع
