الوپیک از این بعد قرار است خواستهای ثبت شده در دارتیل را سریع و رایگان به دست مشتریان این پلتفرم رساند. این همکاری بعد از خرید سهام الوپیک توسط گلرنگ اغاز شده است.
«دارتیل»، پلتفرم تجارت الکترونیک گروه صنعتی گلرنگ است که قابلیت ارسال سریع و رایگان خواستهای کاربرانش از این بعد برعهده الوپیک خواهد می بود. همکاری مشترکی که به باور مدیران این مجموعه، پیشگامی نمایندگان گروه صنعتی گلرنگ در مسیر نسل سوم خرده فروشی (Q-Commerce) در ایران خواهد می بود.
ارسال سریع و رایگان کالا به وسیله الوپیک با اهمیت ترین مزیت رقابتی پلتفرم دارتیل برای فراهم کنندگان و مشتریان برشمرده شده است. قابلیتی که ارسال سریع بلافاصله سپس از ثبت خواست را در کمتر از دو ساعت برای مشتریان نهایی دارتیل مقدور خواهد کرد.
امروز کیوکامرس با تحویل سریع محصولات در خرده فروشیهای نقل دنیا، به گفتن بخشی از حقیقت خرید جا افتاده است. افت هزینههای لست مایل دلیوری به فروشگاههای سکوی تجاری دارتیل این امکان را میدهد که نه تنها با باقی فروشگاههای تجارت الکترونیک، بلکه با بازارهای محلی نیز به رقابت بپردازند.
هفته قبل می بود که اظهار شد گروه صنعتی گلرنگ با خرید و تملک سهام سرآوا و دیگر سهامداران الوپیک، مالک تازه ۱۰۰ درصدی شرکت الوپیک است. گلرنگ با مقصد گسترش و ترقی شبکه حملونقل خود در فروشگاه آنلاین اکالا، از شش ماه پیش داخل مذاکره بهمنظور خرید سهام الوپیک شده می بود.
بر پایه شنیدههای دیجیاتو، خریداری صددرصد سهام الوپیک توسط گروه گلرنگ نزدیک به دو ماه پیش رخ داده و به گمان زیادً یکی دیگر از اهداف آن، فراهم ناوگان استارتاپ تازه گروه گلرنگ، یعنی «افود» نیز خواهد می بود؛ هرچند حرف های شده اهداف این اندوختهگذاری فقط در این مورد خلاصه نمیبشود و قرار است بهزودی جزئیات بیشتری درمورد آن اظهار بشود.
منبع