شنبه, اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۴

مطرح تبدیل به خودروهای دیگر، پاسخی برای اعتراض مشتریان بهمن موتور

مریم یزدانی
2 Min Read


طی هفته‌های تازه ناظر اعتراض مشتریان بهمن موتور به افزایش قیمت دیگنیتی و فیدلیتی بوده‌ایم. این افزایش قیمت که با مجوز سازمان حمایتصورت گرفته است، قیمت دیگنیتی و فیدلیتی را در تیپ‌های گوناگون نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داد. اعتراض مشتریان بهمن موتور نیز تابه‌حال بی‌نتیجه بوده است، چرا که این شرکت تصمیم ندارد قیمت محصولاتش را افت دهد.

نتایج عتراض مشتریان بهمن موتور در چند مرحله

بهمن موتور در ابتدا مطرح تبدیل دیگنیتی و فیدلیتی به ریسپکت پرایم تیپ ۲ را برای مشتریان خود در نظر گرفت اما این مطرح با موافقت مشتریان همراه نبوده است. درنتیجه بهمن موتور بار دیگر مشتریان را به سامانه یکپارچه بازگرداند.

اکنون این قابلیت برای مشتریان بهمن موتور فراهم شده است تا به‌جای دریافت دیگنیتی و فیدلیتی، خودروهایی از بین محصولات کرمان‌موتور یا مدیران ماشین را انتخاب کنند. این کار از طریق سامانه یکپارچه صورت می‌پذیرد. مشتریان معترض بهمن موتور در ابتدا باید خواست خود را لغو کنند و سپس از بین خودروهای حاضر، یکی را برای تحویل گرفتن انتخاب نمایند. خودروهای جانشین برای مشتریان بهمن موتور به این شرح می باشند:

  • محصولات مدیران ماشین: تیگو ۸ پرومکس، تیگو ۸ پرو e پلاس، تیگو ۷ پرو پرمیوم، فونیکس FX
  • محصولات کرمان موتور: جک J4، جک S3، کی ام سی X5

هر دو شرکت مدیران ماشین و کرمان موتور در روزهای قبل، شرایط فروش محصولات خود را اظهار کرده‌اند. به این علت مشتریان معترض بهمن موتور با تحول خودروهای ثبت‌نامی از هم‌اکنون می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه ماشین تازه عمل کنند. هر سه محصول کرمان موتور قیمت کمتری نسبت به محصولات بهمن موتور دارند و اکنون به‌صورت نقدی اراعه خواهد شد. به این علت مشتریان بهمن موتور می‌توانند هم‌اکنون نسبت به ثبت‌نام و خرید خودروهای کرمان موتور با موعد تحویل سریع عمل کنند. در نظر دیگر نیز مدیران ماشین محصولات خود را با شرایط فروش اقساطی طویل مدت در اختیار کاربران قرار داده است.



منبع

Share This Article