دیجیکالا، بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، از ۱۵ اسفند خود را با شعاری تازه به مخاطبانش معارفه میکند؛ شعاری که خبر از تغییرات جدیدی میدهد که این برند ملی در استراتژیهای ارتباطی خود در پیش گرفته است. شعار تازه دیجیکالا یعنی «لبخند به خانه میرسد» بازتابی از هویت و مرام این برند است که در ۱۷ سال قبل در صدد پیادهسازی آن بوده است.
دیجیکالا در این سالها فقط در پی تشکیل فضای مناسب برای خرید آنلاین کاربرانش نبوده، بلکه تلاش کرده تا در هر جنبه از کسبوکار و در ارتباطاتش با مشتریان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم کند؛ رضایت خاطری که خود را در لبخندی که بر لب مخاطبان مینشیند نمایان میکند، همان لبخندی که همیشه در لوگوی دیجیکالا نیز وجود داشته است.

«لبخند به خانه میرسد» با دقت به جان و جوهره برند دیجیکالا و تغییرات تازه در استراتژیهای آن انتخاب شده است. شعار دیجیکالا پیش از این «بازدید، انتخاب و خرید آنلاین» می بود، اما این شعار تازه علاوه بر تاثییر گرم و خوشایندی که بر مخاطب میگذارد، هویت و داستان برند را بهسادگی برای او روایت میکند. به نظر میرسد در ادامه مسیری که با انتخاب این شعار اغاز شده، باید چشم به راه تغییرات گستردهتری در استراتژیهای ارتباطی دیجیکالا باشیم.
منبع