رکورد باورنکردنی مسی: او هنوز دست‌نیافتنی است

رکورد باورنکردنی مسی: او تا این مدت دست‌نیافتنی است_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق




لیونل مسی، ستاره آرژانتینی اینترمیامی، شب قبل بار دیگر ناجی تیمش می بود و رکورد جذابی را به ثبت رساند.





سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق


به گزارش “افتاب شرق”، اینترمیامی شب قبل در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی انگلند به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۴ برابر این تیم پیروزی برسد تا سه امتیاز شیرین و مورد قیمت را پیدا کرده باشد.

آرقا داغ ترکمنستان نه می‌بازد و نه مساوی می‌کند!
خواندن

مسی که بعد از چند هفته صدمه دیدن و دوری از میدان ها بار دیگر به روزهای خوبش برگشته است در این بازی هم ستاره بی‌چون و چرای تیمش در زمین می بود و موفق شد دو گل از چهار گل آنها را به ثمر رساند و یک پاس گل هم برای لوییس سوارز ارسال کرد.

به این ترتیب، این ستاره آرژانتینی توانست رکورد جذابی را در لیگ فوتبال آمریکا به نام خودش به ثبت رساند. او تا به حال تنها در هفتی داره اول با پیراهن اینتر میامی در این فصل موفق شده از ۱۶ گل یا پاس گل را به نام خودش ثبت کند که آماری خیره کننده‌ی او است و برای اولین‌بار است که در تاریخ این رقابت‌ها این چنین رکوردی زده می‌شود.

تماشای دو بازی لیگ برتر رایگان شد!
خواندن

اینتر میامی امیدوار است که درخشش مسی در ادامه فصل هم به همین شکل به پشتیبانی آنها بیاید و تیم تاتا مارتینو بتواند یکی از مدعیان مهم کسب گفتن قهرمانی باشد.

 


  • دستور رئیسی برای پرداخت یارانه معیشتی 5 میلیونی ویژه امشب | پرداخت بسته معیشتی 2 میلیونی برای این خانوارها از ساعاتی دیگر

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author