رسمی: ۱۸ بازیکن منتخب پائز برای لیگ ملت‌های والیبال

۱۸ بازیکن منتخب پائز برای لیگ ملت‌های والیبال_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق




با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه خواهند داد و رقابت بازیکنان هر روز حساس‌تر می‌شود.





سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق


به گزارش “افتاب شرق”، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه اغاز می‌شود که به‌گفتن آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه اغاز کرد تا برای وجود هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

بالاتر از همه انگلیسی‌های تاریخ
خواندن

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از توانایی های جوان والیبال سرزمین برای وجود در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

بعد از گذشت ۹ روز از تمرینات، مطابق اظهار فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای وجود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را خبرداد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره اراعه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به‌صورت جدی‌تر پیگیری شود.

ژاپن با همه ستاره‌ها منتظر آلمان است
خواندن

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی نمود، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو می باشند.

این چنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را اغاز کند. دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

 


  • دستور رئیسی برای پرداخت یارانه معیشتی 5 میلیونی ویژه امشب | پرداخت بسته معیشتی 2 میلیونی برای این خانوارها از ساعاتی دیگر

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

جنگ دارا و ندار به سود حریف کره‌ای همه شد
خواندن

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author