گلکسی S25 اولترا

گلکسی S25 اولترا به گمان زیادً از نظر باتری تغییری نخواهد کرد_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

به‌نظر می‌رسد سامسونگ همان ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شدت شارژ ۴۵ واتی را برای پرچمدار نسل بعدی سری S گلکسی نگه داری خواهد کرد. اکنون سؤالی که پیش می‌آید این است که چرا سامسونگ به گمان زیادً این چنین استراتژی را در گلکسی S25 اولترا پیش می‌گیرد؟ انگارً همانند همیشه پای پول در بین است.

پیش‌از‌این شایعه شده می بود که فناوری باتری جدیدی در گلکسی S24 اولترا معارفه خواهد شد، اما به دلایل نامشخصی این شایعه به حقیقت نپیوست. اکنون یک منبع آگاه به‌ نام Sawyer Galox در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده است که غول کره‌ای از این تحول سخت‌افزاری در گلکسی S25 اولترا نیز چشم‌پوشی می‌کند تا در هزینه قطعات صرفه‌جویی کند. علاوه بر Sawyer Galox، منبعی دیگر به نام PandaFlash نیز ناامیدی خود را از عدم تحول باتری و قابلیت شارژ سریع پرچمدار آینده سامسونگ ابراز کرده است. او می‌گوید خریداران سری گلکسی اس ۲۵ باید انتظارات خود را پایین نگه دارند.

علت احتمالی سامسونگ برای منفعت گیری از باتری نسل قبل در گلکسی S25

با دقت به این که احتمالا گلکسی S25 اولترا از همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نسل قبل منفعت گیری کند، این شرکت باید قطعات بهبودیافته و گسترش یافتهتری را در این سری قرار دهد که به گمان زیادً از چیپست اغاز می‌شود. قبلاً گزارش شده می بود که شرکت کره‌ای به گمان زیادً همه مدل‌های سری گلکسی S25 را در دو نسخه متفاوت از نظر تراشه اراعه می‌کند. این شرکت اغاز امسال این رویکرد را با سری Galaxy S24 جستوجو کرد و این تلفنها را در دو نسخه اسنپدراگون و دایمنسیتی اراعه کرد. بااین‌حال، گوشی Galaxy S24 Ultra را به‌طور انحصاری با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اراعه کرد.

کوالکام انگارً روی دو نسخه تراشه «اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی» کار می‌کند
خواندن

با فکر این که گلکسی S25 اولترا دارای اسنپدراگون ۸ نسل ۴ باشد، دلایل ادعایی سامسونگ برای نادیده گرفتن فناوری تازه باتری به‌خوبی قابل توجیه است. این کار از آن جهت است که یکی از مدیران کوالکام اظهار کرده به‌لطف هسته‌های سفارشی Oryon، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ گران‌تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد می بود. از آنجایی که قیمت اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نزدیک به ۲۰۰ دلار تخمین زده می‌شود، سامسونگ با گلکسی S25 اولترا منفعت گیری از برخی تکنولوژی‌ها را نادیده می‌گیرد – و به این علت منفعت گیری از فناوری‌های پیشرفته باتری را فراموش می‌کند.

آخرین مطالب
انتشار کردن مقاله هابل درمورد کهکشان‌هایی فراتر از راه شیری در نیویورک تایمز
خواندن

با دقت به این نوشته، به گمان زیادً سامسونگ از فناوری باتری پشته‌ای در گلکسی S26 اولترا منفعت گیری خواهد کرد. بااین‌حال، این نوشته فقط در حد گمان‌ و گمان است و احتمالا استراتژی سامسونگ تحول کند.

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author