خداحافظی اشک‌بار افسانه داوری در پارک دو پرنس

خداحافظی اشک‌بار افسانه قضاوت در پارک دو پرنس_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق




دا نی له او رس اتو، داور سرشناس فوتبال، شب قبل برای آخرین بار در لیگ قهرمانان اروپا قضاوت کرد.





سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق


به گزارش “افتاب شرق”، دو تیم پاری سن ژرمن و دورتموند شب قبل در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی یکدیگر قرار گرفتند و این شاگردان ادین ترزیچ بودند که توانستند راهی دیدار فینال شوند.

حتی نانوایی‌ها هم امباپه را دست می‌اندازند! (عکس)
خواندن

یوفا تصمیم گرفته می بود که قضاوت این بازی را به اورساتو بسپارد که یکی از بهترین داوران حاضر در دنیای فوتبال در چند سال تازه می بود و قضاوت بازی‌های زیاد مهمی را هم بر مسئولیت داشت و در اکثر موارد بدون هیچ مشکلی از بعد قضاوت آنها برآمده می بود.

اما اتفاق جالبی که در این بازی رقم خورد این می بود که این دیدار در واقع آخرین وجود اورساتو در رقابت‌های اروپایی به حساب می‌آمد و همین نوشته علتشد که او بعد از به صدا درآوردن سوت آخر این بازی به شدت احساساتی شود و تصاویر انتشار شده مشخص می کند که او در حال پاک کردن اشک‌هایش است.

انتشار کردن این تصاویر عکس العمل‌های تعداد بسیاری را از سوی هواداران فوتبال به همراه داشت و آنها با انتشار کردن مطالبی در شبکه‌های اجتماعی به اورساتو و عملکردش در چند سال ادای احترام کردند.

بزرگ‌ترین شگفتی دنیا و یک پیام مهم برای والیبال ایران
خواندن

 

این داور ایتالیایی ۴۸ ساله از سال ۲۰۱۰ داخل لیست فیفا شده می بود و قضاوت دیدارهای مهمی از جمله فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ و نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برعهده داشت و تعداد بسیاری از فوتبال‌دوستان از او به گفتن یکی از بهترین داوران چند سال تازه نام می‌برند.

 


  • فوری؛ تکلیف واریز سود سهام عدالت 1403 مشخص شد | سهام عدالتی ها منتظر واریز سود 1 میلیونی باشند

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author