آرسنال کاملا ممکن است قهرمان شود!

آرسنال کاملا امکان پذیر قهرمان شود!_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

به گزارش “افتاب شرق”، شاگردان آرتتا توانستند در یک دیدار سخت و نفس‌گیر با نتیجه سه بر دو از سد همشهری خود یعنی تاتنهام بگذرند و با یک بازی زیاد تر و در اختیار داشتن هشتاد امتیاز، فعلاً صدرنشین لیگ برتر لقب بگیرند سپس منچستر سیتی هم موفق شد با دو گل ناتینگهام فارست را ناکامی دهد و در یک امتیازی آرسنال قرار بگیرد.

کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس که تا چند هفته پیش با وجود سه تیم به گرم‌ترین و دلنشین‌ترین شکل ممکن جستوجو می‌شد، اکنون بعد از دور شدن مسیر لیورپول از جاده قهرمانی و یقیناً با از دست دادن امتیازها و باخت در دربی مرسی ساید برابر اورتون، رقابت بین استاد و شاگرد به اوج خود رسیده و این ماراتن به شدت شوق‌انگیز است. باید چشم به راه ماند و دید که منچستر سیتی در دیدار عقب افتاده خود برابر تاتنهام چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

اکرم عفیف در آخرین جلسه تمرینی تذکر گرفت
خواندن

چشم و دل تعداد بسیاری از آرسنالی‌ها به همان دیدار به جا مانده شاگردان گواردیولا است؛ احتمالا از دست رفتن امتیاز برای منچستر سیتی، بتواند طرفداران توپچی‌های لندن را برای قهرمانی در هفته‌های پایانی امیدوار نگه دارد. با دقت به این اوصاف، بد نیست نگاهی به کارکرد آرسنال در ماه آپریل بیندازیم.

آرتتا و شاگردانش بر خلاف تصورات درخشان ظاهر شدند و در لیگ برتر، به پنج برد و یک باخت دست اشکار کردند. اگر نتایج آنها را در لیگ قهرمانان اروپا و تساوی و باخت در بازی رفت و برگشت روبه رو بایرن مونیخ را نادیده بگیریم، در لیگ برتر عالی عمل کردند. لوتون تاون، برایتون و وولوز را به راحتی بردند؛ در روبه رو استون ویلا با دو گل بازی را به تیم اونای امری واگذار کردند و در دو بازی تازه برابر چلسی و تاتنهام، فراتر از حد انتظارات فوتبال حیرت‌انگیزی به نمایش گذاشتند. برد پنج گله روبه رو چلسی و تحمیل ناکامی به تاتنهام آنژ، زوایای فرد دیگر از پیشرفت تیم آرتتا را به مخاطبان فوتبال در طی فصول تازه مشخص می کند.

حل مشکل مالکیتی استقلال و پرسپولیس!
خواندن

توپچی‌ها در واقع از یک تونل وحشت جان سالم به در بردند و از این آزمون مشکل و دشوار، سربلند بیرون آمدند.

علاوه بر این موارد، ثبت رکوردهایی که کمتر هواداری حتی خیالش را نمی‌کرد شخصی به مثابه میکل آرتتا با آرسنال به آنها دست اشکار کند هم در نوع خودش شگفت است.

دلنشین است بدانید که آرسنال در فصل جاری تا به امروز برابر بیگ سیکس ناکامی نخورده؛ یعنی آرتتا و شاگردانش برابر تیم‌های منچستر سیتی، چلسی، لیورپول، تاتنهام و منچستر یونایتد در این فصل شکستی توانایی نکرده اند! ضمن این که آنها برای اولین مرتبه در تاریخ باشگاه موفق شدند چلسی را با پنج گل به خانه بدرقه کنند! مسئله دلنشین‌تر اینجاست که آرسنال سپس از هشت سال، توانست با میکل آرتتا منچستر سیتی را از پیش رو بردارد؛ کاری که از مسئولیت آرسن ونگر بزرگ و اونای امری هم خارج می بود!

کسانی هستند که به فوتبال فکر نمی‌کنند!
خواندن

آرسنال برای قهرمانی باید سه بازی باقی‌مانده خود را به ترتیب روبه رو بورنموث، منچستریونایتد و اورتون با پیروزی پشت سر بگذارد و به انتظار نتایج سیتیزن‌ها بنشیند؛ هرچند که حریفان سیتی آنچنان که احتمالا و باید قوی نیستند ولی هیچ کس نمی‌داند که بعد از سوت آخرین بازی، چه تیمی با جام برای برپایی جشن قهرمانی عکس خواهد گرفت!

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

طرفداران آرسنال برای لغزش پپ و تیمش، لحظه‌شماری می‌کنند و به خوبی می‌دانند که بعد از گذشت دو دهه از آخرین قهرمانی در هایبری، برگزاری جشن قهرمانی در امارات با میکل آرتتا و یقیناً خواباندن مچ پپ گواردیولا، چه طعم و مزه خاصی دارد!

قیمت بلیت دربی اندازه ال کلاسیک و!
خواندن

 


دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author