یارانه نقدی

اطلاعیه‌ تازه دولت برای تغییرات پرداخت یارانه نقدی | یارانه نقدی دهک های ۱تا۷ کم شد_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

یارانه نقدی | در فروردین ماه ۱۴۰۳ و سپس از نوروز ۱۴۰۳ اقشار گوناگون جامعه به اختصاصی دهک‌های کم درآمد باید چشم به راه واریزی‌های یارانه نقدی گوناگون از سوی دولت باشند.یارانه نقدیفروردین ۱۴۰۳ مطابق ماه قبل در سال قبل در همان تاریخ پرداخت می‌شود و واریز سومین شارژ ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ در تاریخ ۱۷ الی ۱۸ فروردین همچون ماه‌های قبل شارژ می‌شود.بر همین مبنا، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم می باشند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای دیگر دهک‌ها یارانه نقدیبه حساب آنان واریز خواهد شد..در ادامه به آخرین خبر از یارانه نقدی در سایت خبر آزاد همراه باشید

تاریخ واریز یارانه ها از این ماه تحول کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه ها علت این تحول زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه ها گفتن کرده است.

یارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی دیگر خانوارهای مشمول سی ام واریز می‌شود.

در حالی که معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرده می بود، مبلغ یارانه تشویقی در مطرح کالابرگ الکترونیکی که ۲۲۰ هزار تومان شده است، ۱۷ بهمن به حساب افراد واریز می‌شود، در همین روز سازمان برنامه و بودجه در اطلاعیه‌ای خبرداد، از این بعد یارانه نقدی و معیشتی از بیستم به آخر ماه موکول شده است.

دستور جدید رئیسی درباره پرداخت یارانه نقدی مهر ماه | واریزی زودهنگام یارانه نقدی این ماه
خواندن
آخرین مطالب

به این ترتیب یارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی دیگر خانوارهای مشمول سی ام واریز می‌شود.

گفتنی است؛ مطرح «فجرانه» با یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومان از ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ (۲۵ و ۳۰ بهمن) تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۵ و ۳۰ اردیبهشت) اجرا می‌شود./ ایلنا

افزایش یارانه نقدی دهک یک تا هفت

مقدار یارانه‌ای که دهک یک تا هفت از طریق کالابرگ دریافت می‌کنند از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

یارانه نقدی 22 بهمن امسال واریز شد | افزایش نفری 620 هزار تومان یارانه نقدی برای این ماه
خواندن

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه افتتاح استخر شنای کارگران شهرستان شهرکرد ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: به منظور ابلاغ سلام گرم رئیس جمهور برای منفعت‌برداری از پروژه‌هایی که با همت استاندار از محل منبع های سفر دور اول به منفعت‌برداری رسیدند در چهارمحال و بختیاری وجود اشکار کردیم.

او گفت: خوشبختانه امروز بالغ بر ۶۶۰ مطرح با اعتباری افزون بر ۳۰۰۰ میلیارد تومان به منفعت‌برداری می‌رسند، این چنین عملیات اجرایی تعداد قابل توجهی از دیگر مطرح‌های عمرانی در سطح استان اغاز می‌شود.

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

مرتضوی فرمود: خوشبختانه قولهای دولت محقق شده است، هر کجا که مراجعه و سفر انجام می‌شود به لحاظ این که مصوبات سفر فهرست بندی شده بودند ناظر به منفعت‌برداری رسیدن پروژه‌ها هستیم.

مرتضوی در خصوص حمایتاز قشرآسیب‌پذیر در سال آینده، تصریح کرد: مجلس حقوق و دستمزد را برای آن قسمت از کارکنانی که از محل منبع های عمومی حقوق و دستمزد خود را دریافت می‌کنند اشکار کرد.

واریز یارانه معیشتی از این ماه به این افراد_آفتاب شرق
خواندن

وی او گفت: در قسمت بازنشستگان هم علاوه بر افزایش ۲۰ درصدی مقرر شد که ظرف سه سال بازنشستگان به حداقل ۹۰ درصد دریافتی شاغلان برسند، یقیناً تلاش ما و مجلس بر این است که منبع های را تامین کنیم و در سال ۱۴۰۳ تامین و پرداخت انجام شود.

مرتضوی افزود: در حوزه حداقل حقوق و دستمزد کارگران شرکای اجتماعی دیدگاه‌های مختلفی دارند و این در حالی است که برخی از نمایندگان دولت، نمایندگان کارفرماها و کارگری قائل به مزد منطقه‌ای یا بخشی می باشند، یعنی اعتقاد دارند بین صنایع باید تفاوت‌هایی وجود داشته باشد، حتی گفتن می‌شود به طور کلی همه همچون سنوات قبل عمل کنند، این سه گزینه در کارگروه‌ها در حال بازدید است و کمیته‌های زیرمجموعه شورای عالی کار در حال بازدید می باشند امید است در زمان مناسبی که با شراکت شرکای اجتماعی تصمیم می‌گیریم به یک وحدت نظر برسیم و برای سال آینده حداقل حقوق و دستمزد کارگران را اظهار کنیم.

خبر مهم برای یارانه بگیران | واریز یارانه معیشتی تازه یک میلیونی برای این خانوار
خواندن

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرمود: سال آینده هم چنان پرداخت یارانه ادامه خواهد داشت و کار خوبی که دولت در این عرصه انجام داد طرحی تحت گفتن مطرح فجرانه می بود که از دهه فجر امسال اغاز و به زمان سه ماه یعنی تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

او همین طور گفت:مقدار یارانه‌ای که دهک یک تا هفت از طریق کالابرگ دریافت می‌کنند از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است، از نظر دیگر تمهیدات اندیشیده دیگر این است که شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان حداقل برای سرانه را حذف کرده‌اند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: پرداخت یارانه به طور وزنی است، یعنی هر فردی هر مقداری از ۱۱ قلم کالا که مشمول یارانه بوده را خریداری کند به همان مقدار پرداخت به او انجام می‌شود.

جدول واریز یارانه انتشار شد.

از این بعد یارانه ها بر مطابق دهک بندی واریز میشوند. واریز یارانه فقط بر پایه جدول زمان بندی امکان پذیر است. علت تاخیر در واریز یارانه نقدی را در ادامه گفتن می کنیم و نحوه استعلام دهک بندی یارانه را شرح می دهیم.

سورپرایز دولت برای پرداخت یارانه نقدی دهک های 4تا 9 | واریز یارانه نقدی ۱/۲۴۰/۰۰۰ تومانی از فردا برای این خانوارها_آفتاب شرق
خواندن

در حالی که با اجرای مطرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط دولت سیزدهم، زمان واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی بیستم هر ماه می بود، اکنون قرار است این زمان بندی با تغییراتی همراه شود. چندیش پیش خبر‌هایی مبنی بر تحول قیمت یارانه نقدی انتشار شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در این باره با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، طی اطلاعیه‌ای خبرداد: به منظور نظم بخشی هر چه زیاد تر به پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های نوشته قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از این ماه پرداخت‌های این سازمان بر پایه زمان‌بندی جدول زیر انجام خواهد شد. مطابق این اطلاعیه، از این بعد مستمری کمیته امداد و بهزیستی بیستم هر ماه، یارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه، یارانه دیگر دهک‌ها سی‌ام ماه و یارانه دارو از ابتدای ماه پرداخت می‌شود.

واریز یارانه نقدی فقط بر پایه این جدول

یارانه نقدی

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author