قیمت تویوتا پرادو

قیمت تویوتا پرادو در بازار ماشین آمریکا از صد هزار دلار فراتر رفت!_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

یکی از راه‌های مرسوم قیاس شرایط نامطلوب بازار ماشین ایران با دیگر کشورها، بازدید قیمت خودروهایی همچون تویوتا پرادو و تویوتا لندکروزر است. قیمت تویوتا پرادو و تویوتا لندکروزر در ایران چندبرابر بهای این خودروها در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است. با این حال حتی در بازار آزاد ماشین آمریکا، افزایش تقاضای بیش‌ازحد برای یک ماشین توازن بازار را به هم می‌زند.

بر پایه گزارش خبرگزاری کاراسکوپس، قیمت تویوتا پرادو ۲۰۲۴ در خرده‌فروشی‌های این برند در ایالات‌متحده به ۱۰۷ هزار دلار رسیده است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که فروشندگان برای خرید پرادو تا مدتی قبل، ۹۹ هزار دلار تقاضا می‌کردند. به عبارتی فروشندگان تویوتا پرادو در آمریکا، این ماشین را ۳۰ هزار دلار گران‌تر از بهای رسمی آن می‌فروشند.

قیمت پیکاپ G9 بهمن موتور در بازار اشکار شد
خواندن

قیمت تویوتا پرادو در آمریکا، ۳۰ هزار دلار گران‌تر از نرخ رسمی

بیشترین رقم درج شده برای شاسی‌بلند تویوتا در آمریکا، توسط کونز تایسون تویوتا در وین، ویرجینیا اظهار شده است. این فروشنده بهای تویوتا پرادو ۲۰۲۴ را معادل ۱۰۷۱۶۹ دلار ذکر کرده است، در حالی که رقم مهم کارخانه برای این مدل ۷۷۱۶۹ دلار می بود. تنها یک‌ماه پیش، فروشندگان بین ۱۵ الی ۲۱ هزار دلار قیمت بیشتری را برای پرادو ۲۰۲۴ طلب می‌کردند. با این حال مطالبه آن‌ها اکنون به محدوده ۳۰ هزار دلار رسیده است.

یقیناً تویوتا پرادو تنها خودرویی نیست که این مساله در رابطه قیمت آن رخ می‌دهد. خودروهایی همچون دوج چلنجر، فورد موستانگ و هیوندای آیونیک ۵N نیز این چنین وضعیتی را زمان اراعه اولیه به بازار توانایی کرده‌اند.

الان ماشین بخریم؟ | ماشین تا شب عید گران‌تر می‌بشود
خواندن
آخرین مطالب

تویوتا پرادو ۲۰۲۴ در آمریکا به موتور چهارسیلندر ۲.۴ لیتری هیبریدی تجهیزاست که حداکثر ۳۲۶ اسب‌بخار قوت و ۶۲۹ نیوتن‌متر گشتاور تشکیل می‌کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز ماموریت انتقال قوت به چهارچرخ را در این ماشین برعهده دارد. تویوتا پرادو ۲۰۲۴ ترکیبی از طراحی قشنگ، امکانات ایمنی و رفاهی زیاد و قابلیت‌های آفرودی را به مشتریان اراعه می‌دهد. ترکیب این قابلیت‌های خاص علتشده است تا مشتریان تمایل تعداد بسیاری برای خرید پرادو داشته باشند و سودجویان نیز از این زمان برای کسب درآمد منفعت گیری کنند.

قیمت خودروهای فرسوده چه مقدار است؟
خواندن

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author