به گزارش آفتاب شرق
«دیجیفای» در جریان کمپین «دیجیفای کلیک» موفق شد تقریباً ۲ برابر مقصدگذاری اولیه خود، کاربر جذب کند.
به گزارش دیجیاتو، در سال ۱۴۰۱ با افزایش سختی ناشی از تشدید محدودیتهای اینترنتی و فیلترینگ روی کسبوکارها، فروشگاهساز «دیجیفای» کمپین «دیجیفای کلیک» را راهاندازی کرد که در طی آن ساختن سایت با دیجیفای رایگان شد. این فروشگاهساز در این کمپین تلاش کرده است مرحله های ساخت سایت را تا حد ممکن در ۶ مرحله ساده و آسان کند. حال دیجیفای گزارشی از این کمپین انتشار کرده است که دادههای دلنشینتوجهی در آن دیده میشود.
تحقق ۱۹۲ درصدی کمپین
دیجیفای پیش از اغاز این کمپین برای جذب ۳۰ هزار و ۵۰۰ کاربر مقصدگذاری کرده می بود، اما درنهایت ۵۸ هزار و ۸۱۲ کاربر در دیجیفای ثبتنام کردند که ۱۹۲ درصد مقصدگذاری اولیه می بود. از این مقدار، ۹ هزار و ۷۲ سایت با دیجیفای ساخته شده که هزار و ۲۳۶ عدد از آنها فروش دارند.
تبلیغات کلیکی و بنری در صدر آمار جذب
بر پایه گزارش دیجیفای، کاربران بیشتر از هر کانال تبلیغاتی از طریق دیسپلی یعنی تبلیغات بنری و کلیکی جذب این کمپین شدهاند. بعد از این کانال نیز شبکههای اجتماعی با سهم ۲۸ درصدی و پیامک با سهم ۲۶ درصدی، بیشترین مقدار کاربران را جذب کرده است.

دیجیفای برای جذب کاربران از طریق شبکههای اجتماعی، دو ویدیو برای اینستاگرام تشکیل کرد: یک ویدیو با همکاری و اجرای ۴ اینفلوئنسر حوزه تکنولوژی و ویدیوی فرد دیگر بهصورت سفارشی توسط یکی از استودیوهای ساخت ویدیو تشکیل شد.
کاربران، ویدیوی اینفلوئنسرها را مجموعاً نزدیک به ۳۰ هزار ساعت تماشا کردند اما این مقدار برای ویدیوی دیگر تنها نزدیک به هزار ساعت می بود. این چنین ۱۶ هزار و ۹۲۵ کاربر از طریق تبلیغات اینستاگرام در دیجیفای ثبتنام کردند.
این چنین ۲۶ درصد کاربران از طریق کانال پیامکی جذب شدند. ۱۷۰ هزار نفر از افرادی که پیامک این کمپین را دریافت کردند روی لینک داخل آن کلیک کردند.
در قسمت تبلیغات دیسپلی که موفقترین کانال جذب می بود، ۲۵۶ هزار نفر روی بنرها کلیک کردند. این چنین دیجیفای سه بنر موفق خود در این کانال را انتشار کرده است.

۲۸۳ ساخت سایت در یک روز
موفقترین روز این کمپین ۱۰ دیماه می بود که در آن هزار و ۹۳۰ نفر ثبتنام کردند و ۲۸۳ سایت بهصورت کامل ساخته شد. در روز ۱۵ اسفند نیز ۳۸ سایت ساخته و کامل شدند.
دیجیفای مختصرترین زمان ساخت سایت را ۵۳ دقیقه اظهار کرده است. این چنین میانگین زمان ثبت اولین خواست از سایت ۱۶ ساعت و ۴ دقیقه بوده است. کاربران زیاد تر از هر وقتی از روز، ساعت ۷ عصر برای ساخت سایت به دیجیفای مراجعه کردهاند.
از لحاظ ترکیب جنسیتی نیز آقایان ۶۰ درصد و خانمها ۴۰ درصد ثبتنامکنندگان را راه اندازی دادهاند. این چنین جوانترین کاربر در زمان ساخت سایت خود، ۱۹ سال و پیرترین کاربر ۵۱ سال سن داشته است.
۹۱ درصد افراد با موبایل سایت خود را ساختهاند
مسئله دلنشیندقت دیگر این که ۹۱ درصد کاربران برای سایت خود از موبایل منفعت گیری کردهاند و تنها ۹ درصد آنها از کامپیوتر منفعت گیری کردهاند.
تیم حمایتدیجیفای در طول زمان کمپین به نزدیک به ۳۸ هزار مطلب در چت آنلاین، هزار و ۸۰۰ تماس تلفنی و ۲ هزار تیکت جواب دادهاند.
بیشترین تعداد سفارشی که در سایتهای ساختهشده این کمپین ثبت شده ۵۰۱ خواست در ۹۰ روز بوده است. رکورد بیشترین خواست در یک روز نیز ۳۱ خواست به ثبت رسیده است.
بیشترین تعداد محصول ثبتشده در یک سایت هزار و ۴۱۰ عدد بوده است و متنوعترین سایت دیجیفای نیز هزار و ۶۸۲ محصول بوده است.
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی
منبع