به گزارش آفتاب شرق
به گزارش گروه اجتماعی ، سیدحیدر محمدی؛ رئیس سازمان غذا و دارو با اصرار بر نقش پاسخگویی مناسب ۱۹۰ به مردم درمورد کمبودهای دارویی اظهار کرد: مخاطبان این سامانه بیماران و خانواده آنها می باشند و کارشناسان این سامانه باید در حوزه پاسخگویی ضمن مراعات ماموریت های حرفهای، به طور با لیاقت و نگه داری کرامت مردم اهتمام داشته باشند.
او گفت: باید در اراعه خدمت به مردم عزت و شان آنها نگه داری شده و پاسخگویی به نحو احسن انجام شود.
معاون غذا و داروی وزیر بهداشت با اشاره به این که کارشناسان سامانه ۱۹۰ باید چشم تیزبین سازمان غذا و دارو و کانال ربط با مردم باشند، فرمود: با هوشمندی کارشناسان میتوان اطلاعات و تحلیل دقیق مبتنی بر شواهد را به ادارات تخصصی سازمان اراعه داد تا عمل های مقتضی انجام گرفته و خروجی آن به سود مردم باشد.
وی با اشاره به لزوم آشنایی مردم با سامانه و اپلیکیشن “تیتک” تصریح کرد: مردم به راحتی و در زمان زمان کوتاهی میتوانند داروی مورد نظر خود را در سامانه mobil.ttac.ir جستجو کرده و از نزدیکترین داروخانه تهیه کنند.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی
منبع