شنبه, اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۴

نوسانات برق تقصیر کار اختلال بلوبانک؛ بلو از کاربرانش عذرخواهی کرد_آفتاب شرق

مریم یزدانی
2 Min Read


به گزارش آفتاب شرق

بعد از اختلال سرویس‌های «بلوبانک سامان» در روز قبل، این شرکت در گزارشی علت آن را نوسانات برق در سرویس‌دهنده به مرکز داده‌های بلو اظهار کرده و می‌گوید اکنون همه سرویس‌ها در حالت پایدار می باشند. 

با دقت به توییت‌های کاربران به نظر می‌رسد که اختلال بلوبانک حداقل از نزدیک به ساعت ۱۷:۲۰ عصر دیروز، ۱۲ خرداد، تشکیل شد. به‌جستوجو این اختلال، اپلیکیشن و کارت بلو هردو برای ساعتی در دسترس نبودند.

در گزارش بلو آمده است: «روز شنبه اپلیکیشن بلو و بلوکارت به‌علت نوسانات برق در سرویس‌دهنده به مرکز داده‌های بلو (سامانتل) به‌طور موقت از دسترس خارج شدند که در نتیجه این اختلال، کاربران برای ساعاتی نتوانستند از بلو سرویسی دریافت کنند.»

بر پایه گزارش بلوبانک، «تیم فنی بلو از همان دقایق ابتدایی، تلاش خود را برای از بین بردن مشکل به وجود امده اغاز کرد. در نتیجه این کوششها، در مرحله اول مشکلات مربوط به بلوکارت، رفع شد و امکان منفعت گیری از آن در دستگاه‌های خودپرداز، پوز و… فراهم شد.»

این گزارش می‌افزاید: «در نهایت و در مرحله دوم، اپلیکیشن بلو نیز به مسیر برگشت و در اختیار کاربران قرار گرفت. روابط عمومی بلو، بابت مشکل به وجود امده، از همه کاربران خود عذرخواهی می‌کند؛ بلو خود را محافظ داده‌های مشتریان می‌داند و مسئولیت خود در برابر این اتفاق را می‌پذیرد.»

در انتهای گزارش بلو آمده است: «اکنون، سرویس بلو همچون سال‌های تازه، پایدار است و تیم فنی و امنیت بلوبانک سامان در تلاش است که مشکلات احتمالی را پیش‌بینی کرده و توانایی بهتری برای کاربران خود بسازد.»

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار

Share This Article