به گزارش آفتاب شرق
شرکتهای خودروسازی زیاد تر کسبوکارهای جهانی می باشند و در تعداد بسیاری از مناطق در سراسر جهان فعالیت دارند. برای کاوش عمیق تر در این نوشته، فروش خودروسازان بزرگ را بر پایه قاره، در اینفوگرافیک زیر به عکس کشیده شده است.
اطلاعات و نکات کلیدی
همه داده هایی که برای تشکیل اینفوگرافیک بالا منفعت گیری شده است را در جدول زیر ببینید.

از اینفوگرافیک بالا که در آن ۱۰ برند بزرگ ماشین بازدید شده است، میتوان دریافت که در سال ۲۰۲۳ بیشترین تمرکز فروش شورولت با ۶۶ درصد، در آمریکای شمالی بوده است. بزرگترین بازار بعدی شورولت آمریکای لاتین است که ۲۲ درصد از فروش را به خود تعلق داده است.
در عوض اروپا دومین بازار بزرگ فروش فورد است و ۲۶ درصد از فروش سال ۲۰۲۳ را به خود تعلق داده است.

با حرکت به سمت خودروسازان آلمانی حاضر در این نمودار، هر سه برند قسمت قابل توجهی از خودروهای خود را در چین به فروش میرسانند. برای بیامدبلیو و فولکس واگن، چین سهم بیشتری از فروش را نسبت به اروپا دارد.
بیامدبلیو یکی از موفقترین خودروسازان خارجی در چین بوده است و بیشتر از ۸۲۶,۰۰۰ ماشین در این سرزمین در سال ۲۰۲۳ فروخته است. در آوریل ۲۰۲۴، این شرکت اندوختهگذاری ۲.۷۶ میلیارد دلاری اضافی برای کارخانه خود در شن یانگ، شهری در شمال شرق پکن را خبرداد.
اولیور زیپس، رئیس هیئت مدیره بیامدبلیو حرف های است: «چین جایی است که باید باشید. پیروزی مستمر ما در بزرگترین بازار خودروی جهان تنها می تواند همراه با رشد و گسترش مستمر ما در این سرزمین باشد.»
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی