شنبه, اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۴

رونمایی از قابلیت امتیازدهی کاربران راننده به کاربران مسافر اسنپ_آفتاب شرق

مریم یزدانی
3 Min Read


به گزارش آفتاب شرق

اسنپ با معارفه قابلیت تازه «مدال مسافران» به کاربران راننده این امکان را می‌دهد که هم‌سفران خود را در سفرهای اسنپی برسی کنند و در نظرسنجی آخر سفر به آن‌ها امتیاز دهند. کاربران مسافر بر پایه امتیازهایی که از کاربران راننده دریافت می‌کنند؛ مدال‌های افتخاری با گفتن‌های خوش‌رفتاری و زمان‌شناسی می‌گیرند.

امکان امتیازدهی به کاربران مسافر ازجمله خواست‌های کاربران راننده اسنپ در سال‌های قبل بوده و افزوده شدن این قابلیت می‌تواند جهت افزایش حس احترام و همدلی بین کاربران راننده و مسافر شود.

کاربران مسافر می‌توانند نتیجه امتیازهای دریافتی خود از کاربران راننده را به‌شکل مدال‌هایی در اطلاعات حساب‌کاربری‌شان در اسنپ خود مشاهده کنند. پیش‌ازاین فقط کاربران مسافر اسنپ می‌توانستند به کاربران راننده امتیاز بدهند و بر پایه این امتیازها مدال‌هایی با عناوینی همانند راننده خوش‌رو، راننده راه‌بلد، ماشین تمیز و ماشین خوش‌دما به حساب کاربری کاربران راننده افزوده می‌شد. اکنون، کاربران مسافران نیز با دریافت امتیاز از کاربران راننده اسنپ می‌توانند ۲ مدال خوش‌رفتاری و زمان‌شناسی را در حساب کاربری خود مشاهده کنند.

مدال خوش‌رفتاری

مدال خوش‌رفتاری به کاربران مسافری تعلق می‌گیرد که در نظرسنجی آخر سفر اپ کاربران راننده، افرادی با حرکت دوستانه و محترمانه شناخته خواهد شد. کاربران راننده اسنپ با ثبت امتیاز و انتخاب نقاط مثبت این مسافران از حرکت محترمانه و دوستانه آن‌ها تقدیر می‌کنند.

مدال زمان‌شناسی

این مدال به کاربران مسافری اعطا می‌شود که همیشه به‌موقع در مبدأ حاضر خواهد شد. کاربران راننده از مسافرانی که به‌موقع در مبدأ سفر حاضر خواهد شد و آن‌ها را چشم به راه نمی‌گذارند، سپاس کرده و این مسئله را در نظرسنجی آخر سفر ثبت می‌کنند. این مدال نشان‌دهنده آگاهی کاربران مسافر از اهمیت زمان‌شناسی و احترام به حقوق کاربران راننده است.

چگونگی دریافت مدال توسط کاربران مسافر

در سیستم امتیازدهی اسنپ، بازخورد دوطرفه نقش کلیدی در ترقی کیفیت خدمات دارد. هر دو گروه کاربران مسافر و راننده می‌توانند از یک تا پنج ستاره به هر سفر امتیاز دهند. این شیوه امتیازدهی به افزایش شفافیت در تعامل های کاربران راننده و مسافر پشتیبانی می‌کند. کاربران مسافر می‌توانند با مراعات اصولی همانند احترام به راننده، تمیز نگه‌داشتن ماشین، زمان‌شناسی، خواست توقف در مسیر و درصورت نیاز هماهنگی با کاربر راننده پیش از سفر برای تحول مسیر امتیاز بیشتری از کاربران راننده بگیرند.

اسنپ با معارفه این قابلیت تازه نشان داده است به بهبود مستمر توانایی کاربران خود اهمیت می‌دهد و مدام می‌کوشد خدمات خود را با منفعت‌گیری از بازخورد کاربران به بهترین نحو ممکن بهبود بدهد و توانایی سفر با اسنپ را برای هر دو گروه کاربران نزدیک کند.

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار

TAGGED:
Share This Article