به گزارش آفتاب شرق
شرکت تپسی با اضافه کردن یک ویژگی تازه، به کاربران راننده خود این امکان را میدهد که نظرات کاربران مسافر را به طور تجمیع شده دریافت و با اهمیت ترین نقاط قابل بهبود خود را شناسایی کنند.
به گزارش روابط عمومی تپسی، در این مطرح سپس از این که کاربران مسافر در آخر سفر امتیاز و نظراتشان را ثبت میکنند، این امتیازها و نظرات به طور تجمیعشده بازدید خواهد شد و اگر تاثییر محسوسی در امتیاز سفیر داشته باشند، این تحول و دلایل آن، به راننده خبر داده میشود. مقصد از انجام این کار، پشتیبانی به سفیران برای بهبود کیفیت سفرها و در نتیجه بالا بردن امتیازشان است.
کاربران تپسی طبق معمولً در آخر هر سفر، مقدار رضایت خود را با ثبت امتیازی از بین اعداد ۰ تا ۱۰ ثبت و دلایل رضایت و نارضایتی خود را گفتن میکنند. در طی این سالها امتیازهایی که مسافران برای سفیران ثبت میکردند، برای برسی کیفیت اراعه سرویس هر راننده و این چنین قطع همکاری با رانندگانی منفعت گیری میشد که کارکرد مناسبی نداشتهاند. اما با امکان جدیدی که اخیراً به اپلیکیشن سفیران اضافه شده، رانندگان میتوانند نقاط بهبود کیفیت سفرهایشان را مشاهده و برای از بین بردن آنها برنامهریزی کنند.
«بردیا میرزایی»، سرپرست تیم مدیریت محصول تپسی میگوید: «سفیران مدام به جستوجو خبر از دلایل تحول امتیاز خود می باشند تا بتوانند آنها را بهبود دهند. این مطرح راهی منصفانه برای جواب به این نیاز سفیران است تا از این بعد به طور موثر در مسیر بهبود کارکرد خود قدم بردارند. بر پایه این مطرح امتیازهای سفیران در یک بازه کاری ۴۵ روزه جمعآوری میشود و اگر تحول محسوسی در امتیاز نهایی آنها داشته باشد، این تحول رتبه و دلایلش به آنها خبر داده میشود.»
یقیناً لازمه اجرای این مطرح، شراکت فعال مسافران در ثبت دقیق بازخورد و دلایل رضایت یا عدم رضایت خود در آخر سفر است چرا که با دقت به وسعت ناوگان تپسی در سرزمین، بهترین مسیر برای برسی کیفیت ناوگان، کاربرانی می باشند که به شکل روزانه از سفرهای تپسی منفعت گیری میکنند.
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی