به گزارش آفتاب شرق
شرکت نوآوران دادوستد هستی (تپسیشاپ) در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ موفق به کسب ۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان درآمد عملیاتی شد. آنها در این بازه وقتی ۶۶ میلیارد تومان زیان خالص داشتند؛ زیانی که بازتاب اندوختهگذاری گسترشای و هزینههای بازاریابی در مسیر رشد این کسبوکار نوپا در صنعت رقابتی تجارت الکترونیک ایران است.
استارتاپها در سالهای اولیه فعالیت خود برای گسترش زیرساخت، تشکیل شبکه کاربران و… هزینههای تعداد بسیاری میکنند که این کار اندوختهگذاری برای رشد است. موضوعی که محدود به ایران نیست؛ در دنیا، زیانده بودن استارتاپها در سالهای ابتدایی فعالیتشان امری طبیعی است. حتی برخی استارتاپها زمان اراعه اولیه سهام در بازار اندوخته هم چنان زیاندهاند و قیمتگذاری آنها نه بر پایه سود، بلکه آینده کسبوکار انجام میشود.
داراییهای جاری تپسیشاپ نیز در نیم سال اول ۱۴۰۳ بیشتر از ۵۵ میلیارد تومان بوده و نزدیک به ۹۷ میلیارد تومان بدهی جاری داشته است.
تپسیشاپ، پلتفرم کیوکامرس (Q-commerce) غیرسوپرمارکتی سوپراپ تپسی است که سال ۱۴۰۱ با نام «دارتیل» فعالیت خود را اغاز کرده می بود. این پلتفرم خرید آنلاین اکنون فقط به کاربران ساکن تهران خدمات اراعه میکند.
مدیر ارشد بازاریابی این شرکت اواخر اسفند ماه سال قبل در گفتگو با دیجیاتو خبرداد تصمیم دارند امسال رهبر بازار کیوکامرس غیرسوپرمارکتی شوند.
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی