به گزارش آفتاب شرق
بر پایه تحلیلهای تازه شرکت آروان از ترافیک پلتفرمهای گوناگون، مقدار خواستهای آنلاین غذا و منفعت گیری از تاکسیهای اینترنتی در ایام نوروز ۱۴۰۴ افت یافته است.
در روبه رو، پلتفرمهای کاریابی با رشد محسوسی مواجه شدهاند و بعد از تعطیلات، افزایش چشمگیری در بازدید کاربران داشتهاند. این چنین، پلتفرمهای گردشگری به گفتن محبوبترین سرویسهای نوروزی شناخته شدند که با روندی پایدار، افزایش ۱.۵ برابری ترافیک را در همه روزهای تعطیلات توانایی کردند.
افت دیدنی ترافیک پلتفرمهای خواست غذا در نوروز
بازدید دادههای ترافیکی پلتفرمهای خواست آنلاین غذا مشخص می کند که این سرویسها بعد از روزهای اوج خود در اواخر اسفندماه، با کم شدن ۱.۵ برابری ترافیک در ایام نوروز روبه رو شدهاند. به نظر میرسد کاربران در تعطیلات نوروز ترجیح دادهاند زیاد تر از غذاهای خانگی منفعت گیری کنند، که این کار تبدیل افت محسوس خواستهای آنلاین شده است.
اوجگیری و سپس افت شدید ترافیک تاکسیهای اینترنتی

تاکسیهای اینترنتی در روزهای پایانی سال (۲۶ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۳) با افزایش ۳ برابری ترافیک نسبت به روزهای عادی، رکورد جدیدی را ثبت کردند. با این حال، با اغاز سال نو، این روال نزولی شد و در طول تعطیلات نوروز، ترافیک این پلتفرمها تا یکهشتم افت یافت. از ۱۶ فروردین و با برگشت تدریجی مردم به کار، روال منفعت گیری از تاکسیهای اینترنتی مجدد رو به رشد گذاشته است.
رونق پلتفرمهای کاریابی بعد از تعطیلات

با آخر یافتن تعطیلات نوروز، کاربران بهصورت چشمگیری به جستوجوی زمانهای شغلی پرداختهاند. آمارها حاکی از آن است که ترافیک پلتفرمهای کاریابی نسبت به روزهای معمول ۴.۵ برابر افزایش یافته است. این نشاندهنده تحول برتری کاربران از تفریح و استراحت در ایام نوروز به برنامهریزی برای اشتغال در سال تازه است.
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی