جمعه, اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۴

۶۸ درصد مردم کمپین «تهران دوست‌داشتنی» را می‌شناسند_آفتاب شرق

مریم یزدانی
5 Min Read


به گزارش آفتاب شرق

نشست مدیران ارتباطی شهرداری تهران، عصر امروز با وجود محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، میثم قلی‌زاده مدیرکل رفاه، و جمعی از مدیران روابط‌عمومی شهرداری تهران برگزار شد.

ابراز همدردی سخنگوی شهرداری تهران با بندرعباس

عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مردم ایران به اختصاصی مردم بندرعباس و خانواده‌های داغ‌دیده، گفتن داشت: از دو سال قبل تا کنون و امسال برای سومین سال متوالی همکاری زیاد خوبی بین مجموعه‌های ارتباطی و فرهنگی شهرداری تهران در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، به اختصاصی جشن میلاد امام‌رضا (ع) و اختصاصی برنامه «امام‌رضایی‌ها» برقرار شده است.

برگزاری اجتماع امام رضایی‌ها در میدان ولیعصر

وی در ادامه در رابطه با جشن امام‌رضایی‌ها افزود: سال اول این جشن در محل سنتی نمازجمعه دانشگاه تهران برگزار شد. سال دوم در میدان خراسان و سال سوم در حدفاصل میدان هفت‌تیر تا میدان ولیعصر برگزار شد و امسال هم در همان فضای میدان ولیعصر در حد فاصل میدان هفت‌تیر تا میدان ولیعصر برگزار می‌شود. یقیناً امسال ابعاد برگزاری این اتفاقات گسترش یافته است. ضمن این که این جشن همزمان با ایام سالگرد شهادت شهید سید ابراهیم رئیسی خواهد می بود.

سخنگوی شهرداری تهران، افزود: این مراسم کارکرد دوگانه دارد؛ هم جشن ولادت امام رضا (ع) و هم بزرگداشت شهید رئیسی به گفتن یکی از چهره‌های شاخص و خادم امام‌رضا (ع) خواهد می بود. از این منظر اهمیت مضاعفی اشکار کرده است.

محمدخانی در ادامه اظهار داشت: برگزاری رویدادهای میدانی برای شهرداری تهران یک تصمیم راهبردی است. اجتماعات بزرگ مردمی و عرصه‌سازی برای برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی در کنار مراسم‌های سوگ، برای ما اهمیت راهبردی دارد. این نوشته فقطً یک سلیقه شخصی نیست، بلکه یک تصمیم کلان مطالعه شده و مبتنی بر مبانی متعدد است که طی این چهارسال مثالهای موفق آن را رقم زده‌ایم؛ از جمله جشن‌های غدیر، بدرقه اربعین و راهپیمایی جاماندگان.

وی با پافشاری بر اهمیت فرهنگی و اجتماعی این برنامه او گفت: این رویدادها تاثییر مستقیمی بر تشکیل وحدت و نشاط اجتماعی در جامعه دارد. جشن «امام‌رضایی‌ها» امسال یک اهمیت اختصاصی و راهبردی یافته است.

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

پافشاری ۶۲ درصدی مردم پایتخت بر الزام اجرای کمپین تهران دوست‌داشتنی

سخنگوی شهرداری تهران در ادامه به نتایج پیمایش‌های انجام شده در رابطه با کمپین‌های اجتماعی شهرداری تهران اشاره کرد و او گفت: نتایج پیمایشی که در رابطه با کمپین «تهران دوست‌داشتنی» در تهران داشتیم مشخص می کند ۶۸ درصد مردم این کمپین را می‌شناسند. ۵۳ درصد حرف های‌اند نگاهشان به پایتخت سرزمین بهبود یافته و نزدیک به ۳۰ درصد حس خوبی نسبت به خروجی‌های این کمپین داشته‌اند و نزدیک به ۶۲ درصد الزام برگزاری این چنین رویدادهایی را قبول کرده‌اند.

وی با اشاره به چالش‌های خبر‌رسانی، افزود: در این چنین شرایطی باید راه‌های متنوع و جدیدی را برای ربط مؤثر با جامعه امتحان کرد. یکی از این مسیرها، اجرای کمپین «تهران دوست‌داشتنی» می بود که از سال قبل اغاز شد و هم چنان ادامه دارد. این کمپین بستر مناسبی برای خبر‌رسانی و انتقال اخبار و مفاهیم امیدآفرین به شهروندان است.

افتتاح ساختمان بلدیه؛ به‌زودی

محمدخانی در ادامه به پروژه بلدیه و نمایشگاه تهران ۱۴۰۴ پرداخت و افزود: سرجمع فضای تشکیل شده در ساختمان تازه بلدیه ۱۸ هزار مترمربع است که در چهار طبقه (منفی دو، منفی یک، همکف و مثبت یک) به همراه پشت‌بام که آن هم ظرفیت قابل توجهی دارد، گسترش یافته است. این مجموعه بزودی افتتاح خواهد شد و به گفتن یکی از با اهمیت ترین ظرفیت‌های حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری تهران داخل مدار منفعت‌برداری می‌شود.

 

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار

Share This Article