به گزارش آفتاب شرق
شرکت ناتینگ بالاخره رسمی اظهار کرده مشغول گسترش نخستین هدفون روگوشی خود است. این محصول قرار است تابستان امسال روانه بازار شود و گامی مهم در مسیر گسترش سبد محصولات صوتی این برند نوآور محسوب میشود.
بعد از همکاری تازه این شرکت با برند معتبر KEF در عرصه تجهیزات صوتی حرفهای، ناتینگ خبر داده چندین محصول صوتی تازه در دست ساخت دارد که یکی از با اهمیت ترین آنها همین هدفون روگوشی است. مطابق گزارشها، تعداد بسیاری از این محصولات تا آخر سال جاری اراعه خواهند شد.
ورود رسمی ناتینگ به دنیای هدفونهای رو گوشی
در ویدیویی که تازگی انتشار شده، ناتینگ به شایعاتی که از فوریه درمورد هدفون جدیدش نقل شده می بود، رسمیت بخشید. آن زمان، مدلی با کد B170 در نهاد SGS Fimko ثبت شده می بود که گمانهزنیها درمورد ورود ناتینگ به بازار هدفونهای پریمیوم را تحکیم کرد.
مسئله دلنشین این که ایده ساخت هدفون روگوشی انگارً از زمانها پیش در ذهن تیم ناتینگ شکل گرفته می بود. «کارل پی»، مدیرعامل این شرکت، اکتبر ۲۰۲۲ طراحیهایی مفهومی از هدفونهایی را که طرفداران برند اراعه کرده بودند، انتشار کرد. به نظر میرسد همین طراحیها الهامقسمت مسیر نهایی پروژه شدهاند، چون ناتینگ در این محصول هم رویکرد طراحیمحور همیشگی خود را جستوجو کرده است.
تیم طراحی ناتینگ با نگاهی انتقادی به محصولات جاری بازار، میکوشد هدفونی بسازد که نهفقط عملکردی عالی داشته باشد، بلکه از نظر ظاهری نیز متفاوت و نزدیک باشد. طراحی خاص، دکمههایی که بهراحتی قابلتشخیصاند و ظاهری که هویت برند را منعکس میکند، از ویژگیهای کلیدی این محصول خواهند می بود. مقصد این است که کاربر زمان منفعت گیری، نیازی به لمس اتفاقی یا نگاهکردن نداشته باشد و تواناییای روان و راحت برای آنها فراهم شود.
از نظر کیفیت صدا نیز ناتینگ وعده داده این هدفونها در سطحی زیاد بالا و مشابه با قیمت خود عمل خواهند کرد. حتی حرف های شده افرادی که از هدفونهایی همانند AirPods Max به این محصول مهاجرت کنند، از تصمیم خود پشیمان نخواهند شد.
اراعه این هدفون برای تابستان امسال پیشبینی میشود و گمان دارد همزمان با گوشی ناتینگ فون ۳ معارفه شود. اگر این محصول بتواند به قولهایش عمل کند، میتواند بهراحتی جای خود را در بازار رقابتی هدفونهای پریمیوم باز کند.
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی