افتاب شرق – برای دوران بحران اسباب‌ بازی تشکیل کنیم_آفتاب شرق

مریم یزدانی
3 Min Read


به گزارش آفتاب شرق

تاریخ : چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۴ ساعت ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در نشست تخصصی هم‌اندیشی با برخی فعالان و رئیس انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی که روز سه‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۴۰۴ برگزار شد؛ در این عرصه با گفتن این که در کانون تا حد امکان در کنار تولیدکنندگان هستیم، افزود: من این‌جا به‌گفتن نماینده دولت سخن بگویید می‌کنم، چرا که مأموریت ما فقط فرهنگی نیست، بلکه درآمدزایی هم داریم. نباید فکر کرد به قبل بازگشته‌ایم؛ ما امروز در میانه جنگ ترکیبی هستیم.

او در این نشست که در آن نوشته‌هایی همانند الزام خلاقیت، برنامه‌ریزی، تنوع در تشکیل، و تحکیم هم‌افزایی برای عبور از شرایط بحرانی مورد اصرار قرار گرفت، با انتقاد از برگزار نشدن نمایشگاه‌های شهرستانی او گفت: اگر خانواده‌ها ندانند شما چه می‌کنید، دچار کار شما نمی‌شوند. ما در کتاب هم مشکل پخش داریم و شما نیز در اسباب‌بازی با همین چالش مواجهید. نمایشگاه‌های استانی فرصتی است برای دیده‌شدن و رقابت بین استان‌ها.

علامتی یکی از پشتیبانی‌های مهم کانون را حذف مالیات از اسباب‌بازی‌های آموزشی دانست و افزود: این امتیاز با پیگیری‌های ما و همراهی شما ممکن شد. همه ظرفیت‌های کانون را در اختیار شما می‌گذارم. اگر استان‌ها ببینند نمایشگاهی برگزار شده، داخل رقابت خواهند شد.

مدیرعامل کانون یادآورشد: ما در کانون زبان ایران حتی در روزهای سخت هم کلاس‌ها را تعطیل نکردیم و با تخفیف توانستیم ثبت‌نام‌ها را افزایش دهیم. برای درآمدزایی باید خلاق می بود.

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

او در بخشی از سخنان خود پافشاری کرد: تولیدکنندگان اسباب‌بازی می‌توانند با منفعت گیری از دیدگاه‌های روان‌شناسان کودک تولیداتی کاربردی برای دوران بحران طراحی کنند. وجود در سکوهای اینترنتی داخلی، انتقال توانایی‌ها و رساندن محصول به مخاطب در این دوران از اهمیت بالایی برخوردار است.

یادآوری می‌شود در این نشست، تولیدکنندگان و فعالان حوزه اسباب‌بازی به نوشته‌هایی از جمله تشکیل حال خوب برای کودکان و نوجوانان، راه‌اندازی بانک اطلاعاتی، از بین بردن مشکلات پخش، برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، شناسایی مخاطبان از طریق ربط با مدارس و مهدهای کودک، تشکیل بازی‌های مخصوص بزرگسالان و آموزش‌محور، آینده‌پژوهی، تشکیل با محوریت تاب‌آوری، راه اندازی کمیته‌های نمایشگاهی، دقت به فروش زنجیره‌ای و سازمانی و افزایش هم‌افزایی تولیدکنندگان پرداختند.

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

Share This Article