به گزارش آفتاب شرق
بوگاتی مدتی پیش مدل انحصاری و تکساخت برویا را معارفه کرد که جهت شگفتزدگی صنعت ماشین شد. این ماشین برای یک مشتری خاص ساخته شده است و بخشی از برنامه تازه بوگاتی موسوم به بازی تکنفره (Solitaire) محسوب میشود. «فرانک هیل»، مدیر قسمت طراحی این شرکت، در گفتگو با رسانه CarBuzz خبرداد که خرید خودروهای انحصاری بوگاتی برای هر فردی مقدور نیست. تنها افرادی که مایل به سطح بالایی از شخصیسازی می باشند میتوانند خودروهای تازه این شرکت را بخرند.
بیشتر از یک خرید وفروش، یک رابطه خانوادگی
مالک بوگاتی برویا، یک مجموعهدار قدیمی است که علاوهبر ماشین، به جمعآوری آثار هنری و مبلمان نیز علاقه دارد. فرانک هیل میگوید بوگاتی با مشتریانش یک رابطه خانوادگی دارد. مقصد از برنامه تشکیل خودروهای انحصاری بوگاتی یا بازی تکنفره، روایت داستانهای تازه از طریق خودروهای منحصربهفرد است. بوگاتی همیشه تلاش میکند تا نیازهای مشتریانش را برآورده کند و امکانات تعداد بسیاری برای این کار دارد.
چهار سطح متفاوت برای خودروهای انحصاری بوگاتی
به حرف های فرانک هیل، چهار سطح گوناگون از شخصیسازی برای مشتریان بوگاتی وجود دارد. این سطوح به شرح زیر می باشند:
- شخصیسازی آنلاین: این گزینه برای مدلهایی همچون بوگاتی توربیلون مورد منفعت گیری قرار میگیرد. این ماشین گزینههای بیشماری برای انتخاب دارد.
- شخصیسازی رودررو: مشتریانی که بهجستوجو جزئیات خاصی همانند یک رنگ بیرونی خاص یا گلدوزی منحصربهفرد می باشند، از مدل شخصیسازی رودررو منفعت گیری میکنند.
- ساخت سفارشی یا Sur Mesure: در این سطح، تغییرات عمیق را خواهید دید. بهگفتن مثال مطرحهای رنگآمیزی پیچیده روی ماشین اعمال میشود.
- بازی تکنفره یا Solitaire: بیشترین سطح شخصیسازی که تبدیل ساخت یک ماشین کاملاً منحصربهفرد با تغییرات فیزیکی نسبت به مدل استاندارد میشود.
بااینحال فرانک هیل میگوید که این برنامه برای همه مشتریان نیست. حتی اگر یک مشتری بوگاتی باشید، نمیتوانید هرچه که میخواهید را خواست دهید. اگر یک مشتری بیاید و بگوید من یک شاسیبلند لوکس میخواهم، ما با قاطعیت به او نه میگوییم.
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی
