به گزارش آفتاب شرق
به گزارش خبر سریع، سبک زندگی ادایی که زیاد تر با قیاس دو عکس اغاز میشود، به تازگی در فضای مجازی به کررات دیده میشود. زیاد تر در این دو عکس حالتی از زندگی معمولی، لباس پوشیدن معمولی، چیدمان معمولی منزل و حتی سبک حرکت معمولی با مدلهای تازه قیاس میشود. به طوریکه با القای حس ناکافی بودن و افتداشتن، مخاطب را ملزم میکند که خود را شیک و پیکتر کرده و متفاوت زندگی کند.
در برخی از این مثالها احتمالا یک عادت در پوشش و چیدمان منزل نقد شود اما در برخی اوقات حرف های میشود که برای بهتر شدن کپشنها مملو از اجناسی می باشند که زیبایی و تفاوت را به مشتری هدیه خواهد کرد.
هدیه ای که زیاد تر مصرف گرایی زیاد تر و خرید هر چه زیاد تر لباس و دکوراسیون را ترغیب میکند. اما تاثیرات این سبک تازه تبلیغ کالا چیست؟
برای ادایی بودن دخترم تحول کرد
یکی از شهروندان معتقد است مهمترین حسی که این چنین تبلیغی به آدم میدهد داشتن یک ضعف است. این که کمبودی در زندگی دارد. لباس کافی ندارد، چیدمان منزلش دمده است و یا رفتارهایی اجتماعی و عادتهای زندگیاش غلط است.
شهروند فرد دیگر به این سبک تبلیغ علاقهمند شده و میگوید از طریق قیاس دو حالت معمولی و ادایی آدم زیاد چیزها یاد میگیرد و میتواند سبک زندگیاش را تحول دهد.
در عین حال شهروند فرد دیگر میگوید سبک ادایی علتشده دخترش حتی رفتارهایش را تحول دهد. برای مثالً مدل راه رفتن و سخن زدن خودش را تحول داده و همانند مدلها راه میرود. موقع سخن زدن آرام و کشدار سخن میزند و همیشه لبخند میزند اما به خانه که میرسد مجدد اخلاقهای خودش را دارد. انگار در بیرون از خانه همیشه ماسکی به طور دارد.
ادایی بودن همسرم را به خریدهای مکرر واداشته است
چنانکه ذکر آن رفت این شکل از تبلیغ با قیاس روال عادی سبک زندگی مردم و نظر گزینه تازه مخاطب را ترغیب به خرید برخی کالاها میکند.
شهروندی میگوید ادایی بودن همسرش را واداشته است که مرتب همه جای خانه را تحول دهد. پول میدهد و انواع شمع، گل و چیدنیهای گوناگون میخرد و چند زمان دیگر مجدد اینها را تحول میدهد.
شهروند فرد دیگر که مرتباً این چنین صفحاتی را جستوجو میکند میگوید نمیتواند از اینکار دست بکشد چرا که زیاد دلنشین است و استایلهای تازه را میآموزد.
این شهروند ساعتها زمان صرف میکند تا مثالهای استایلهای ادایی را برای خود امتحان کند و اگر لباس مناسبی ندارد تهیه کند.
ادایی باشید تا مورد تایید قرار بگیرید
القای کلی ادایی بودن گرفتن تایید از جامعه است. سبکهای ادایی میگوید هر سبکی از زندگی که پیش از این داشتهاید منسوخ است. این القا در وضعیتی است که مردم زیاد تر با مشکلات اقتصادی روبه رو می باشند و فراهم کالاهای الزامی زندگی از جمله اجاره مسکن و خوراک با مشکل روبه رو است.
سبک ادایی بی اعتنا به این قضیه مخاطب را به مصرف هر چه زیاد تر ترغیب میکند. و زیاد تر این اشتهای کاذب سیری ناپذیر و مربوط به کالاهایی است که نه تنها الزام ندارد بلکه اندک درآمدهای خانوار را میبلعد. حال تصمیم با مخاطب است که ادایی باشد یا در روبه رو آن ایستادگی کرده و سبد خرید خود را به ظواهر لباس و دکور منزل محدود نکند.
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی 

 
			 
		 
		 
		