به گزارش آفتاب شرق
«ازکی» با همکاری «دیجیکالا مهر» در کمپین «برگشت به مدرسه»، عرصه برگشت به مدرسه کودکان بازمانده از تحصیل را فراهم کرده است. این عمل که در شهریورماه امسال کلید خورده در راستای رویکرد استراتژیک ازکی در حوزه مسئولیت اجتماعی و با تمرکز بر تشکیل زمانهای برابر آموزشی انجام شده است.
تمرکز بر آموزش برای تشکیل زمان برابر
ازکی با نگاهی استراتژیک به مسئولیت اجتماعی، آموزش را بهگفتن محوریترین فعالیت خود در این حوزه برگزیده است. این شرکت همان گونه که در صنعت بیمه برای تشکیل دسترسی برابر به خدمات تلاش میکند، در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز به جستوجو تشکیل زمانهای برابر آموزشی است.
روابط عمومی ازکی در این باره حرف های: «همان گونه که در حوزه بیمه تلاش میکنیم با تشکیل دسترسی برابر به خدمات، تغییری پایدار در سبک زندگی کاربران تشکیل کنیم، در مسئولیت اجتماعی نیز به جستوجو تشکیل زمانهای برابر در آموزش برای یک تحول ماندگار هستیم؛ چرا که باور داریم آموزش، زیربنای جامعهای آگاهتر و آیندهای روشنتر است.»
این شرکت سال قبل نیز با حمایتاز ساخت مدرسهای در روستای «بمپور» استان سیستان و بلوچستان، در این مسیر قدم برداشته می بود. این چنین در کمپین تازه، کاربران ازکی این زمان را داشتند تا با اهدای امتیازهای خود در «ازکی کلاب» یا انصراف از دریافت نسخه فیزیکی بیمهنامه، در این پروژه اجتماعی شراکت کنند.
ائتلاف برندها؛ مدلی برای تأثیرگذاری اجتماعی عمیقتر
همکاری ازکی و دیجیکالا مهر بر پایه دغدغه مشترک «تشکیل زمانهای برابر در مسیر آموزش» شکل گرفته است.
تیم مسئولیت اجتماعی دیجیکالا با اشاره به این که مدلهای سنتی مسئولیت اجتماعی دیگر پاسخگوی مشکلات امروز نیستند، خبرداد: «برای حل مسائل عمیق اجتماعی، نیازمند ائتلاف برندها و همصدایی آنها حول یک مقصد مشترک هستیم. همکاری با ازکی نشان داد که این چنین همافزایی نهتنها دسترسی تعداد بیشتری از کودکان بازمانده از تحصیل را فراهم میکند، بلکه مطلب مسئولیت اجتماعی را با قدرتی چند برابر به جامعه منتقل میکند.»
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی
