به گزارش آفتاب شرق
شرکت ناتینگ (Nothing) که طی این چند سال با اراعه تلفنهای متنوع شناخته شده است، اکنون اظهار کرده که میخواهد برند اقتصادی خود با نام CMF را به یک شرکت جدا گانه تبدیل کند. این چنین مقر مهم این برند برای تولیدو تحقیقوگسترش هند در نظر گرفته شده است.
ناتینگ برند اقتصادی CMF را اولینبار در سال ۲۰۲۳ معارفه کرد. این برند ابتدا با اراعه یک جفت ایرباد و ساعت هوشمند داخل بازار شد و بعدها تلفنهای هوشمند نیز به محصولات آن اضافه شدند. اکنون این استارتاپ تصمیم دارد CMF را بهصورت رسمی به یک شرکت جدا گانه تبدیل کند.
اهمیت بازار هند برای رشد ناتینگ و برند CMF
انتخاب هند بهگفتن مرکز مهم فعالیتهای CMF تصمیمی راهبردی برای ناتینگ محسوب میشود. تلفنهای هوشمند CMF عموماً با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار اراعه خواهد شد و مطابق گزارش IDC، در سهماهه دوم ۲۰۲۵ بیشتر از ۴۲ درصد بازار هند در بازه ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار قرار داشته است.
علاوهبراین، هند مدام بازار قوی برای ناتینگ بوده و این شرکت موفق شده در بازار تلفنهای هوشمند این شرکت بیشتر از ۲ درصد سهم داشته باشد. بر پایه دادههای IDC، ناتینگ در سهماهه دوم ۲۰۲۵ سریعترین رشد را در بین برندهای هند توانایی کرده و با رشد ۸۵ درصدی نسبت به سال قبل پیشتاز بوده است.
«کارل پی»، مدیرعامل ناتینگ، در بیانیهای حرف های است:
«هند نقشی کلیدی در شکلدهی آینده صنعت جهانی تلفنهای هوشمند خواهد داشت. CMF از زمان معارفه در دو سال پیش، با استقبال بازار مواجه شده است. با توانمندیهای ما، این زمان را داریم اولین برند واقعاً جهانی تلفنهای هوشمند با ریشه در هند را بسازیم.»
این حرکت ناتینگ بعد از آن صورت میگیرد که ماه قبل «هیمانشو تاندون» از برند POCO شیائومی بهگفتن معاون ارشد کسبوکار CMF به این شرکت پیوست. در سالهای تازه، مثالهای شبیهی از تفکیک برندها در صنعت موبایل مشاهده شده است؛ از جمله شیائومی که پوکو را جدا گانه کرد، هواوی که برند آنر را فروخت و اوپو که ریلمی را به شرکتی جداگانه تبدیل کرد.
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی
