به گزارش آفتاب شرق
«دیدار» از دستیار هوش مصنوعی «آیدا» رونمایی کرد که تصمیم دارد با روحیه انسانی، جانشین ادمین کسبوکارها شود.
به گزارش دیجیاتو، شرکت نرمافزار CRM دیدار، در نشست خبری رونمایی از آیدا خبرداد که این دستیار هوش مصنوع قابلیت اتصال اینستاگرام، تلگرام، بله و وبسایت کسبوکارها را دارد تا در فروش به آنها پشتیبانی کند.
«محسن محمودی»، مدیرعامل آیدا، در رابطه این دستیار هوش مصنوعی گفت: «مقصد آیدا این است که بهگفتن یک دستیار، جانشین ادمین کسبوکارها باشد. آیدا میتواند مشتری را قانع کند که از فروشگاه شما خرید کند. تصمیم ما این است آیدا دقیقاً همانند یک انسان حرکت کند.»
بهحرف های مدیرعامل آیدا، این محصول میتواند به تیمهای فروش انسانی نیز پشتیبانی کند. او در اینباره او گفت: «آیدا به تیم فروش جاری مستقر در کسبوکار نیز پشتیبانی میکند. برای مثال کارشناس فروش میخواهد بداند یک مشتری اشکار چه سابقه خریدی دارد. این اطلاعات را میتواند از آیدا بپرسد.»
مطابق اظهار محمودی، این محصول در سه شکل کارشناس، کارشناس ارشد و کارآموز ۱۴روزه اراعه شده است. این چنین اکنون قابلیت اتصال اینستاگرام، تلگرام، بله و وبسایت کسبوکار به آیدا وجود دارد.
محمودی در رابطه ویژگیهای دیگر آیدا اضافه کرد: «میتوانید حرکت آیدا را اشکار کنید. از او بخواهید اگر سخن بگویید او با مشتری همه شد سوالی خلاقانه بپرسد که مکالمه ادامه اشکار میکند. میتوانید به او بگویید از چه تکنیک فروشی منفعت گیری کند. از وقتی که آیدا به دیدار پشتیبانی میکند تعداد تماسهای ورودی افت یافته است.»
«سهند هاشمی»، مدیر پیروزی مشتریان دیدار در رابطه مقصدگذاری این مجموعه در منفعت گیری از هوش مصنوعی گفت: «مقصدگذاری مجموعه دیدار از زمانها قبل منفعت گیری از هوش مصنوعی برای پشتیبانی کردن به مجموعههای SME برای افزایش فروش بوده است. اکنون نزدیک به ۱۰۰ مشتری دیدار بهصورت پایلوت و در قسمت فروش و حمایتاز دیدار منفعت گیری میکنند.»
مدیرعامل دیدار: ۹۱ درصد کسبوکارهای ایرانی از CRM منفعت گیری نمیکنند
اواخر شهریورماه امسال می بود که خبر اندوختهگذاری ۹۰ میلیارد تومانی «حمید محمدی»، همبنیانگذار «دیجیکالا» روی دیدار اظهار شد.
«حمید محمودزاده»، مدیرعامل دیدار، مسیر تازه این شرکت را در راستای همین تغییرات دانست و او گفت: «ورود سهامدار تازه روی برنامه گسترش دیدار تاثییر گذاشت و طراحی و گسترش آیدا هم مرتبط با همین تغییرات و متمرکز بر تحول دیجیتال در فرایندهای فروش می بود.»
مدیرعامل دیدار در رابطه سهم پایین منفعت گیری از نرمافزارهای CRM در بین کسبوکارهای ایرانی نیز او گفت: «نزدیک به ۹ درصد از کسبوکارهای ایرانی از CRM منفعت گیری میکنند و ۹۱ درصد این بازار تا این مدت خالی است. به این علت زمان بزرگی برای رشد نرمافزارهای CRM در سرزمین وجود دارد.»
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی
