به گزارش آفتاب شرق
دیلی مارکت در کمپین سالروز تاسیس این فروشگاه برای کاربران سوپرمارکت اسنپ، موفق به ثبت ۲۵ هزار خواست آنلاین در یک روز شد. در این کمپین که روزهای ۴ و ۵ تیر، همزمان در تهران و ۱۴ شهر بزرگ سرزمین برگزار شد، کاربران سوپرمارکت اسنپ میتوانستند با پیشنهادهایی همانند تخفیف روی سبد خرید و ارسال رایگان، از فروشگاههای دیلیمارکت خرید کنند و در طول کمپین، رکورد ثبت خواست آنلاین روزانه از این فروشگاه را جابهجا کردند.
دیلی مارکت یکی از فروشگاههای زنجیرهای فعال روی سوپرمارکت اسنپ است که با تنوع کالا، قیمت مناسب و دسترسی آسان در یکی از بزرگترین زنجیرههای تامین، موفق به جذب مشتریان بسیاری در این پلتفرم شده است.
حمید نوری، همبنیانگذار فروشگاههای زنجیرهای «دیلی مارکت» ضمن اشاره به نتایج این کمپین میگوید: «اسنپ یکی از تاثیرگذارترین زیرساختهای خدماتدهی سرزمین است که رفاه کاربران ایرانی را مقصد قرار داده است. همکاری درست بین فروشگاههای دیلیمارکت و سوپرمارکت اسنپ، زنجیره تامین را برای اراعه خدمات با کیفیتتر و سرویسدهی بهتر، مهیا میکند.»
کامران روستا، مدیر اجرایی اسنپ اکسپرس، با اشاره به نتایج و دستاوردهای همکاری با فروشگاههای زنجیرهای و سوپرمارکتها در سوپرمارکت اسنپ، میگوید: «توانایی همکاری ما با فروشگاههایی همانند دیلیمارکت نشان داد که منفعت گیری از ظرفیتهای فروش آنلاین در کنار تعامل و همکاری سازنده تا چه اندازه میتواند به نتایج رضایتقسمت برای دو طرف همکاری، منجر شود. این نتایج در حالی رقم خورده است که ما تا این مدت موفق به منفعت گیری از همه ظرفیتهای بالقوه این همکاری نشدهایم و تنها با منفعت گیری از قسمت کوچکی از این پتانسیلها، رشد چند برابری خواستها را توانایی کردهایم.»
آماری که سوپرمارکت اسنپ از فعالیت فروشگاههای همکار در سال ۱۴۰۲ انتشار کرد نیز به خوبی مشخص می کند که منفعت گیری از پتانسیلهای حاضر در فضای فروش آنلاین میتواند به نتایج خیرهکنندهای همانند فروش چند ده میلیارد تومانی سالانه حتی برای فروشگاههای کوچک محلی و رشد چندین برابری در جذب مشتریان تازه منجر شود. برای مثال در همین گزارش، یک سوپرمارکت محلی در تهران در سال ۱۴۰۲، چهل و دو میلیارد تومان فروش سالانه و فروشگاهی در اصفهان رشد ۱۵ برابری تعداد خواستها را توانایی کرده است.
سامان ابطحی، معاون بازاریابی سوپرمارکت اسنپ با اشاره به آمار این گزارش میگوید: «دعوت از سوپرمارکتها و برندهای FMCG برای پیوستن به چرخه پرشتاب تحول در جهان دیجیتال و تطبیق اشکار کردن با تکنولوژی، با اهمیت ترین پیامیست که دوست داریم به گوش همه ذینفعان برسانیم.
ما در سال تازه، تمرکز مهم خود را بر رشد با اهمیت ترین شرکای تجاری خود یعنی سوپرمارکتها و تامینکنندگان کالاهای تندمصرف قرار دادهایم و مصمم هستیم در کنار شرکای تجاری خود از ظرفیتهای بالقوه حاضر به بهترین شکل منفعت گیری و در کنار هم بیشترین رشد را توانایی کنیم.»
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی