سامسونگ و ترکیش ایرلاینز برای ردیابی آسان‌تر چمدان‌ها همکاری می‌کنند_آفتاب شرق

مریم یزدانی
3 Min Read


به گزارش آفتاب شرق

سامسونگ در همکاری با ترکیش ایرلاینز سرویس تازه «Smart Tagged Baggage» را راه‌اندازی کرد تا توانایی سفر مسافران این شرکت هواپیمایی را بهبود دهد. این سرویس به مسافران امکان می‌دهد چمدان‌های گمشده خود را به‌شدت با منفعت گیری از فناوری ردیابی موقعیت سامسونگ، SmartThings Find، اشکار کنند. با ثبت لینک اطلاعات موقعیت چمدان در گزارش گم‌شدن بار، ترکیش ایرلاینز می‌تواند به‌صورت کارآمدتر چمدان‌های تجهیزبه Galaxy SmartTag را اشکار کند.

ردیابی چمدان‌های گمشده با SmartThings Find سامسونگ

Galaxy SmartTag2 یک ابزار جانبی موبایل است که به کاربران اجازه می‌دهد موقعیت چمدان و دیگر اشیا خود را به‌راحتی ردیابی کنند. سامسونگ می‌گوید کاربران این چنین می‌توانند با منفعت گیری از ویژگی «Change Device Image» در SmartThings Find، عکس واقعی چمدان خود را در اپلیکیشن ثبت کنند تا در صورت جاماندن یا گم‌شدن، شناسایی آن آسان‌تر شود.

SmartThings Find از فناوری‌های Bluetooth Low Energy و Ultra-wideband برای ردیابی دستگاه‌ها سامسونگ منفعت گیری می‌کند. این سرویس با حمایتاز شبکه جهانی مشتمل بر بیشتر از ۷۰۰ میلیون دستگاه گلکسی، امکان ردیابی امن تلفنهای هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، هدفون‌ها و اشیای دارای Galaxy SmartTag را در هر زمان و مکان فراهم می‌کند.

با راه‌اندازی این سرویس، سامسونگ تصمیم دارد همکاری‌های خود با دیگر خطوط هوایی را نیز گسترش دهد و ترکیش ایرلاینز به‌گفتن شریک اولیه، مسیر همکاری‌های طویل مدت برای بهبود توانایی مشتری با منفعت گیری از دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را هموار کرده است. این شرکت هواپیمایی می‌خواهد کاربرد SmartThings Find را فراتر از مدیریت بار گسترش داده و در دیگر خدمات مشتریان که از ردیابی موقعیت منفعت می‌برند نیز منفعت گیری کند.

ردیابی چمدان‌های گمشده با SmartThings Find

«جائه‌یون جونگ»، معاون اجرایی و مدیر قسمت SmartThings در سامسونگ الکترونیکس، او گفت:

«سامسونگ با گسترش SmartThings Find و همکاری با صنایع گوناگون تلاش می‌کند توانایی‌ای یکپارچه و یقین برای مشتریان فراهم کند تا در هر نقطه‌ای از سفر، اسایش و ربط خود را نگه داری کنند و همکاری با ترکیش ایرلاینز این امکان را تشکیل می‌کند که سفر مسافران راحت‌تر و بدون دغدغه باشد.»

«کرم کزیلتونچ»، مدیر فناوری اطلاعات ترکیش ایرلاینز نیز اظهار داشت:

«ترکیش ایرلاینز در مسیر دیجیتالی‌شدن پیشرو است و همکاری با سامسونگ به ما امکان می‌دهد از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود توانایی مسافران منفعت ببریم. ما با این همکاری‌های فناورانه، رهبری خود در صنعت هواپیمایی را تحکیم و استانداردهای جدیدی برای رضایت مشتری تشکیل می کنیم.»

این سرویس با منفعت گیری از فناوری‌های پیشرفته ردیابی و شبکه گسترده دستگاه‌های گلکسی، تحولی در عرصه مدیریت بار و خدمات مشتریان ترکیش ایرلاینز تشکیل کرده و مسیر همکاری‌های آینده سامسونگ با خطوط هوایی دیگر را نیز هموار می‌کند.

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار

Share This Article