شنبه, اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۴

دیجی‌اکسپرس با خدمات تازه به پشتیبانی تجارت الکترونیک می‌آید

مریم یزدانی
3 Min Read


دیجی‌اکسپرس بازوی لجستیکی بزرگ‌ترین e-commerce سرزمین به مناسبت هفته حمل‌ونقل، محصولات جدیدی را برای همه کسب‌وکارهای فعال در تجارت الکترونیک سرزمین معارفه نموده است. دیجی‌اکسپرس که امروز یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های حمل‌ونقل و ارسال بسته در سرزمین است، به پشتوانه تجارب سالیان متمادی ارسال بسته در حوزه تجارت الکترونیک گروه دیجی‌کالا، شبکه‌ای گسترده در حمل‌ونقل سرزمین تشکیل نموده که این شبکه در جهت رونق تجارت الکترونیک سرزمین مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد.

خدمات لجستیکی مورد نیاز کسب‌وکارهای آنلاین گستره بزرگی را شامل می‌بشود؛ از ارسال سریع با پیک موتوری گرفته تا ارسال در یک زمان و روز از پیش تعیین شده. همه این خدمات به سادگی و با منفعت گیری از پنل کاربری یا رابط برنامه‌نویسی (API) برای کسب‌وکارها در دسترس قرار خواهد گرفت. این سرویس‌ها در حالت «ارسال ۴۵ دقیقه‌ای» با پیک موتوری و هم‌این چنین راه حلهای ارسال زمان‌بندی‌شده در سه نوع تحویل سریع (same day) در شهر تهران و کرج، تحویل در روز سپس (next day) از تهران به مراکز استان‌ها، و تا ۳ روز سپس در سراسر سرزمین به کسب‌وکارها ارایه می‌بشود. با دقت به این که خدمات دیجی‌اکسپرس شامل سرویس‌های تحویل درب منزل (door-to-door delivery) است، فروشندگان بدون دغدغه و روبه رو با چالش‌های لجستیکی می‌توانند صفر تا صد ارسال خود را به این مجموعه بسپارند. همه این سرویس‌ها در نهایت به طور یکپارچه در مدل دراپ شیپینگ (DropShipping) ارایه خواهد شد. علاوه بر این، امکان تحویل مرسوله‌ها در کمدهای هوشمند (گنجه) و این چنین مراکز تحویل حضوری (PUDO) نیز برای مشتریان و کسب‌وکارها وجود دارد.

چشم‌انداز دیجی‌اکسپرس اما محدود به این خدمات نمی‌بشود. دیجی‌اکسپرس در تلاش است تا با محوریت تکنولوژی بتواند زنجیره فراهم کسب‌وکارهای آنلاین را تکمیل نماید. این زنجیره فراهم شامل مواردی همانند انبارداری، بسته‌بندی، مبادلات، توزیع و خدمات قیمت افزوده خواهد می بود که علترشد هرچه زیاد تر تجارت الکترونیک سرزمین خواهد شد و مانع ها تعداد بسیاری را از سر راه کسب‌وکارها برای تحول دیجیتال برخواهد داشت. دیجی‌اکسپرس این چنین برنامه‌هایی برای ورود به بازارهای بین‌المللی نیز خواهد داشت.



منبع

Share This Article