اعلام ویژه برنامه‌های عید فطر شبکه‌های رادیویی

افتاب شرق – اظهار اختصاصی برنامه‌های عید فطر شبکه‌های رادیویی_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

اظهار اختصاصی برنامه‌های عید فطر شبکه‌های رادیویی

اختصاصی برنامه‌های عید فطر شبکه‌های رادیویی اظهار شد.

 

به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، عید فطر، عید بر آمدن انسانی نو از خاکستر‌های خویشتن خویش است، بر آمدن روز، روزی نو و انسانی نو است؛ به این علت شبکه‌های گوناگون رادیویی با تدارک گسترده و تهیه اختصاصی برنامه‌های شاد و مفرح عید سعید فطر را جشن می‌گیرند که در گزارش ذیل به جزییات آن اشاره شده است.

رادیو ایران؛ از قنوت شکر تا به افق نور

افتاب شرق - محمد خزاعی دبیر چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد_آفتاب شرق
خواندن

شبکه رادیویی ایران با اختصاصی برنامه‌های «قنوت شکر»، «صبح عید با شما»، «سلسه موی دوست»، «به افق نور»، «گلبانگ»، «دلخنده» و «جشن سپاس» به استقبال عید سعید فطر می‌رود. “قنوت شکر” چهارشنبه بیست و دوم فروردین با نوشته شکرانه یک ماه عبادت بندگی در ماه رمضان و بازدید آثار برکت این ماه در زندگی با وجود کارشناسی محمد نصرآبادی و به تهیه کنندگی عبدالله علایی و و حید بیات ساعت ۶ و ۳۵ دقیقه پخش می‌شود. “صبح عید با شما”، عیدانه فرد دیگر است که چهارشنبه و پنجشنبه به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان ساعت ۹ تقدیم می‌شود. “سلسه موی دوست” روز چهارشنبه به گفتن ابعاد معنوی عید فطر در رابطه با عید ایمان و بهار روزه داری اهل ایمان می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی رضا صفری ساعت ۱۱ روی آنتن می‌رود. “به افق نور” نیز در همان روز، با وجود حجت الاسلام ادیب یزدی و محمد پویا مفرد به نوشته مفهوم عید واقعی و نگه داری کردن اعمال در ماه مبارک رمضان می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای حمیدرضا رضایی ساعت ۱۱:۲۵ پخش می‌شود. “گلبانگ” نیز به مناسبت عید سعید فطر قطعه «سیب سرخ عید» را با صدای علیرضا افتخاری، به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و با اجرای مریم نشیبا ساعت ۱۵ تقدیم مخاطبان می‌کند. “دلخنده” هم در همین روز ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه پخش می‌شود. “جشن سپاس” نیز هم‌صدا با همه مسلمانان جهان عید بندگی چهارشنبه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با وجود حجت الاسلام مسلم داوود نژاد ساعت ۱۷ روانه آنتن می‌شود.

هنر نیوز - کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت می‌کنند؟
خواندن

رادیو جوان؛ قبول باشه

اختصاصی برنامه زنده “قبول باشه” رادیو جوان به پوشش نماز عید سعید فطر می‌پردازد و این چنین با قسمت‌های شاد و مفرح همراه خواهد می بود. این چنین با وجود یک کارشناس مذهبی درمورد این عید بزرگ و فرخنده گفتگو خواهد شد و همراه با قسمت‌های گوناگون دیگر است. این برنامه رادیویی به تهیه کنندگی فاطمه قنبری و به گویندگی مهناز هاشمی، از ساعت ۶ تا ۹ شب روانه آنتن شبکه رادیویی جوان خواهد شد. “سور میهمانی” برنامه دیگر این شبکه رادیویی است که با حال و هوای طنز و سرگرمی، اجرای نمایش‌های طنز و موسیقی‌های شاد همراه خواهد می بود و با مخاطبان ربط برقرار کرده و در رابطه جشن و نشاط عید سعید فطر گفتگو خواهد کرد. این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۱ شب روی موج این شبکه رادیویی می‌رود.

«نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» برای ثبت‌نام اصحاب رسانه فراخوان داد_آفتاب شرق
خواندن

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

رادیو معارف؛ جشن بندگی

شبکه رادیویی معارف برنامه «جشن بندگی» را با نوشته تزکیه نفس در ماه رمضان و ربط با خدا برای روز‌های چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۱ صبح و پنجشنبه از ۰۸:۵۰ تا ۱۱ تدارک دیده است. در این برنامه، نماز و خطبه‌های عید فطر تهران به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای دام ظله العالی به طور زنده پخش می‌شود. «شکرانه ضیافت» اختصاصی برنامه بعدی رادیو معارف با نوشته عید فطر و وداع با ماه مبارک رمضان است که از چهارشنبه تا جمعه از ساعت ۱۷:۳۵ تا ۱۹:۳۵ به روی آنتن رادیو معارف می‌رود. برنامه «ارمغان» روز پنجشنبه مورخ ۲۳ فروردین از ساعت ۷:۱۰ تا ۸ صبح با نوشته هدیه و سوغات عید فطر برای مسلمانان با نگاهی به آیات و روایات پخش می‌شود. سخنان مقام معظم رهبری با نوشته اهمیت و فضیلت ماه رمضان و عید فطر در قالب برنامه «مطلب ولایت» در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در ساعت ۱۳:۵۵ تقدیم مخاطبان رادیو می‌شود.

افتاب شرق - سه خواست برای پروانه ساخت_آفتاب شرق
خواندن

رادیو ورزش؛ مدال بندگی

برنامه “مدال بندگی” به تهیه کنندگی سولماز ادیبی تدارک رادیو ورزش است که روز‌های ۲۲ و ۲۳ فروردین از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روانه آنتن می‌شود. در این برنامه ضمن گفتگو با ورزشکاران و چهره‌های شاخص در خصوص خاطرات رمضان و ازمایش ها معنوی آن‌ها در این ماه مبارک با ورزشکارانی که در رمضان در عمل های خیر و خداپسندانه پیشگام بودند، آشنا خواهیم شد. گزارش زنده از اماکن گردشگری ورزشی، دلگویه‌های مخاطبان در فراق رمضان و نمایش‌های طنز بچه و بچه مرشد از دیگر قسمت‌های این برنامه خواهد می بود. از دیگر قسمت‌های برنامه گفتگو با وزیر ورزش و جوانان، محمد حشمتی خواننده، فلورا سام بازیگر، طاهری دوچرخه سواری که از مشهد رکاب می‌زند تا مکه و همه اماکن مذهبی و متبرکه رو زیارت می‌کند، است. این برنامه به سردبیری نوید جولایی و گویندگی علیرضا بختیاری و مبلغ حسینی پخش می‌شود.

افتاب شرق - ماجرای او گفت‌وگوی ساختگی رونالدو در تلویزیون چه می بود؟
خواندن

رادیو فرهنگ؛ فطر سعید

شبکه رادیویی فرهنگ چهارشنبه و‌پنجشنبه با اختصاصی برن

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author