عطشی که نسبت به فعالیت رسانه‌ای برای شعر وجود داشت با پخش «سرزمین شعر» تا اندازه بسیاری پاسخ داده شده است

افتاب شرق – عطشی که نسبت به فعالیت رسانه‌ای برای شعر وجود داشت با پخش «سرزمین شعر» تا اندازه تعداد بسیاری جواب داده شده است_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

دستیار وزیر ارشاد در امور شعر:

عطشی که نسبت به فعالیت رسانه‌ای برای شعر وجود داشت با پخش «سرزمین شعر» تا اندازه تعداد بسیاری جواب داده شده است

 

دستیار وزیر در امور شعر از تشکیل فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی تازه و پخته‌تر خبر داد و او گفت: بارخوردها مشخص می کند نخبگان فارسی زبان در کشورهای گوناگون استقبال خوبی از برنامه داشته‌اند.

هنر نیوز - ۲ روایت از کربلا در سینمای ایران
خواندن

به گزارش افتاب شرق، علی‌محمد مودب دستیار وزیر در امور شعر در او مباحثه با تسنیم،‌ با اشاره به پایان برنامه «سرزمین شعر» او گفت:‌ این برنامه در شورای عالی شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و با همکاری صدا و سیما،این مطرح تکمیل و اجرا شد. اکنون هم در این تعامل ایده‌هایی برای ادامه‌دار بودن این برنامه مطرح شده که تا این مدت به مرحله اجرایی نرسیده است، در شورای شعر در حال برسی فصل نخست این برنامه بر پایه بازخوردهایی هستیم که هم از داخل به دستمان رسیده و هم در خارج از سرزمین در بین جامعه فارسی زبانان اروپا،‌ تاجیکستان،‌ افغانستان و … وجود دارد.

او همین طور گفت: طراحی فصل دوم برنامه نیاز به زمان دارد تا هم در فصل دوم به از بین بردن نواقص پرداخته و هم کار پخته‌تر شود.

افتاب شرق - تسویه حساب با یک هنرمند بزرگ این بار بعد از مرگ
خواندن

مودب بازخوردهای پخش برنامه را زیاد مثبت خواند و او گفت:‌ عطشی که نسبت به فعالیت رسانه‌ای برای شعر وجود داشت، با پخش این برنامه تا اندازه تعداد بسیاری جواب داده شده است،‌ اما این قطعاً قدم اول است و می‌توان برنامه را در سطحی بزرگتر و بهتر برگزار کرد،‌ ما در شورای شعر وزارت فرهنگ در حال بازدید ظرفیت‌ها برای رسیدن به این مهم هستیم،‌ ان‌شاءالله با پخته شدن ایده‌هایی که از طرف سازمان و مخاطبان، تیم تشکیل، مشاوران و فرهیختگان حوزه شعر مطرح می‌شود،‌ بتوانیم برنامه‌ای بهتر را در فصل‌های بعدی ناظر باشیم.

مودب در جواب به این سوال که انتقاداتی نسبت به زمان پخش برنامه و همزمانی با پخش سریال‌های نوروزی،‌ شبکه و نوع برنامه‌سازی درمورد سرزمین شعر نقل شد،‌ چه مقدار این انتقادات را محق می‌دانید،‌ او گفت:‌ ما حداکثر تلاش خود را کردیم، بخشی از این مشکلات اقتضائات سازمان می بود، ما مذاکراتی داشتیم و به مرور از اواسط پخش شبکه هم همکاری‌ها زیاد تر و بهتری شد، برای نمونه خلاصه‌ای از برنامه سپس از افطار پخش شد، قسمت مهمی از کنداکتور پخش شبکه ۴ به این برنامه تعلق اشکار کرد و …

هنر نیوز - جشنواره فیلم «پرواز» فراخوان داد
خواندن

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

وی با گفتن این نوشته که اگرچه برنامه در داخل سرزمین پخش شد، اما نخبگان فارسی زبان کشورهای حوزه زبان فارسی نیز آن را دیدند،‌ او گفت: تعداد بسیاری از نخبگان از طریق فضای مجازی تماشاگر برنامه بودند و برنامه بازتاب‌های بسیاری در بین فارسی زبانان اروپا، تاجیکستان و افغانستان داشت. این بازخوردها جهت شده تا ما با تامل و سنجیدگی بیشتری به تشکیل فصل دوم برنامه بیاندیشیم.

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author