بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد

بازدید رئیسی از مطرح گسترش بیمارستان شهدای یافت آباد_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

به گزارش حوزه دولت ، سید ابراهیم رئیسی سپس از ظهر امروز پنجشنبه، در راستای سفرهای استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدیدها از محلات شهر تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق، با وجود در بیمارستان شهدای یافت‌آباد از مطرح گسترش این بیمارستان که در ساختمانی تازه در حال احداث است، بازدید کرد.

عملیات اجرایی مطرح گسترش بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سال ۹۳ در سه فاز با زیربنایی بالغ بر هزار و ۱۴۶ متر با اندوخته‌گذاری خیرین اغاز شده که فاز اول آن در ساختمانی با ۵ طبقه شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و ای‌سی‌یو، طی ۱۰سال قبل تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به علت عدم تامین مالی روال احداث آن متوقف شده می بود.

30 محصول سلامت تشکیل اول خریداری شد
خواندن

رئیس جمهور ناظر بر نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران به گسترش فضای بهداشتی-درمانی، ضمن بازدید از این مطرح، دستور تامین مالی مورد نیاز احداث آن را صادر و مقرر کرد حداکثر تا دهه فجر فاز یک مطرح گسترش بیمارستان شهدای یافت‌آباد تکمیل و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.

 رئیسی این چنین در جریان وجود در بیمارستان شهدای یافت‌آباد، از تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد و مقدار رضایت آنها از خدمات درمانی و روال درمان‌شان را جویا شد.

آخرین مطالب
نقاط حساس بدن زنان و مردان برای تحریک جنسی
خواندن

رئیس جمهور از کوششها و زحمات پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان در اراعه خدمات به بیماران نیز سپاس کرد.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author