وزیر بهداشت: 16 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم افتتاح شد/ خودکفایی 99 درصدی در تولید دارو

تشکیل ۶۷ مرکز تازه دندانپزشکی در دولت سیزدهم_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

به گزارش گروه اجتماعی ، بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه وجود در جمع مردم در مسجد امام هادی(ع) شهرک ولی‌عصر(عج) تهران از برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد و اظهار کرد: در دولت مردمی تا بحال ۶۷ مرکز تازه دندانپزشکی در قسمت دولتی در سرزمین تشکیل شده است.

وی با گفتن این که تلاش ما فعالیت مراکز دندانپزشکی دولتی به طور دو یا سه نوبته در طول شبانه روز است، او گفت: یکی از راه‌های تحکیم خدمات دندانپزشکی، افزایش تعداد مراکز و ساعات کاری آن‌ها در قسمت دولتی است و حتی به جستوجو برون سپاری خدمات دندانپزشکی هستیم تا دندانپزشکان بتوانند با منفعت گیری از امکانات قسمت دولتی، خدمات مورد نیاز را با تعرفه دولتی به مردم اراعه کنند.

تحکیم قوای جنسی با ورزش و خوراکی‌های سودمند + نکاتی که بهتر است بدانید
خواندن

وی وجود در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها را از برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت مردمی گفت و او گفت: در سفرهای استانی رییس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت برای رسیدگی به مشکلات مردم برقرار شده و علتآشنایی با مشکلات مردم و اتخاذ تصمیماتی برای مقابله با کاستی ها می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عمده مشکل مردم در این منطقه از تهران را مربوط به بیمه اتباع بیگانه فاقد شناسه و دسترسی به برخی داروهای خاص دانست و او گفت: در این منطقه داروخانه‌های بسیاری فعال می باشند اما نیاز است که خدمات دارویی تحکیم و داروخانه‌های مرجع همانند ۱۳ آبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران، راه اندازی شود. یقیناً برخی از مشکلات مردم این منطقه مربوط به دیگر دستگاه های اجرایی است که به آنها منعکس می‌شود. 

تروما چیست؛ علائم، مراحل، اقدامات لازم برای بهبود
خواندن
آخرین مطالب

عین‌اللهی این چنین درخصوص دسترسی به برخی داروهای بیماران خاص او گفت: داروها دو دسته‌اند؛ برخی از آن‌ها جنبه درمانی و برخی دیگر جنبه نگهداری دارند. متأسفانه برخی بیماری‌های ژنتیکی، دارو و درمان موثری ندارند و داروهای آنها زیاد تر جنبه نگهداری دارند. خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان داروهای شبیه خارجی را با کیفیت بالا تشکیل می‌کنند؛ اما برخی بیماران به منفعت گیری از داروهای خارجی اصرار دارند که این نوشته، تخصصی و نیازمند نظرات پزشکان متخصص است اما آنچه مسلم است، نه تنها در سرزمین بلکه در تعداد بسیاری از کشورهای منطقه، تقاضا برای داروهای تشکیل شده در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی وجود دارد.

سندرم ترنر؛ همه‌چیز درباره این اختلال ژنتیکی در دختران
خواندن

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author