درآمد مدیاتک از فروش تراشه‌های پرچمدار 50 درصد افزایش یافت

درآمد مدیاتک از فروش تراشه‌های پرچمدار ۵۰ درصد افزایش یافت_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

درآمد مدیاتک انگارً از فروش خوب تراشه تلفنهای هوشمند پرچمدار در سال جاری میلادی نسبت به سال ۲۰۲۳، نزدیک به ۵۰ درصد افزایش اشکار کرده است. در این بین چیپست دایمنسیتی ۹۳۰۰ نیز انگارً کارکرد مساعد از خود نشان داده و برای مدیاتک سودآوری داشته است.

«ریک تسای» مدیرعامل مدیاتک انتظار دارد درآمد سالانه این شرکت نزدیک به ۱۴ تا ۱۶ درصد افزایش اشکار کند. حاشیه سود ناخالص مدیاتک در فصل اول ۲۰۲۴ میلادی نزدیک به ۵۲.۴ درصد افزایش داشته است که نشان‌دهنده رشد ۴.۱ درصدی نسبت به سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۳‌ است.

سود سه‌ماهه مدیاتک نیز ۴.۳۵ میلیارد دلار می بود که ۲۲.۹ درصد افزایش داشت. مدیرعامل این شرکت معتقد است که فروش جهانی تلفنهای هوشمند در سال ۲۰۲۴ به ۱.۲ میلیارد دستگاه خواهد رسید.

برای سلامتی قلب شما، حتی خوابیدن بهتر از نشستن است
خواندن

افزایش درآمد مدیاتک از فروش چیپست تلفنهای پرچمدار در سال ۲۰۲۴

ریک تسای می‌گوید مدیاتک ناظر حالت مالی خوبی خواهد می بود. با اراعه دایمنسیتی ۹۴۰۰، به گمان زیادً شرایط بهتری نیز رقم می‌خورد و انتظار می‌رود اوضاع این شرکت بهتر شود.  

به غیر از گوگل و اپل، تقریباً اکثر تولیدکنندگان موبایل با مدیاتک همکاری می‌کنند. همین مسأله به سودآوری این شرکت تایوانی پشتیبانی می‌کند. یقیناً مقداری شگفت به‌نظر می‌رسد ولی این شرکت سازنده چیپست، آمار فروش قابل دقت دایمنسیتی ۹۳۰۰ را برای سه‌ماهه جاری انتشار نکرده است. یقیناً پیش‌تر اطلاعاتی در این عرصه انتشار شده می بود که خبر از رشد ۷۰ درصدی درآمد در سال ۲۰۲۳ می‌داد. تخمین زده می‌شود که چیپست وابسته به‌تنهایی توانسته باشد این چنین رشدی را رقم بزند که بیشتر از یک میلیارد دلار درآمد را به ارمغان می‌آورد.

اسپاتیفای با هوش مصنوعی گوگل کشف پادکست‌های تازه را راحت‌تر می‌کند
خواندن

اعداد و رقم های به این مسئله اشاره می‌کند که شرکت‌های بیشتری تمایل دارند از دایمنسیتی ۹۴۰۰ در تلفنهای آتی خود منفعت گیری کنند. شرکت ویوو حرف های می بود که این تراشه را در موبایل‌های خود به‌کار خواهد گرفت. باتوجه به حجم فروش موبایل در بازارهای جهانی، تخمین زده می‌شود در سال جاری میلادی حالت مالی مدیاتک بهبود بیشتری اشکار کند.

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author