کره شمالی

کره شمالی به محصولات سایپا علاقه‌مند است!_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

«یون جونگ‌هو»، وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی، از تمایل این سرزمین برای همکاری با گروه خودروسازی سایپا خبر داد. این خبر را خبرگزاری رسمی سایپا، یعنی سایپانیوز در وب‌سایت خود انتشار کرده است.

این روزها ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران درحال برگزاری است و خودروسازان ایرانی نیز به‌جستوجو بازار صادراتی برای محصولات خود می باشند. به‌نظر می‌رسد که اکنون خودروهای سایپا موردتوجه جمهوری دموکراتیک خلق کره قرار گرفته‌اند. به حرف های یون جونگ‌هو، روابط دوستانه سیاسی دو سرزمین می‌تواند به‌گفتن دلیلی برای همکاری‌ها در صنعت ماشین ایفای نقش کند. این چنین وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی توانایی سایپا در تشکیل خودروهای سواری و تجاری را خوب برسی کرده و از تمایل کشورش برای همکاری با سایپا سخن حرف های است.

گوشی مرموز گوگل پیکسل تأییدیه دریافت کرد!
خواندن

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، از روز شنبه هفته جاری اغاز شده است. در این نمایشگاه بیشتر از ۲ هزار بازرگان، اندوخته‌گذار و تاجر خارجی از ۸۵ سرزمین جهان وجود دارند. نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ مورد استقبال تولیدکنندگان،‌ تجار و بازرگانان خارجی قرار گرفته است. این نمایشگاه تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه برپاست. امکان بازدید برای عموم مردم،‌ تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از ساعت ۹ تا ۱۶ فراهم است.

نگاهی به صنعت خودروسازی کره شمالی

برند مشهور صنعت خودروسازی جمهوری دموکراتیک خلق کره «پیونگهوا موتورز» نام دارد. این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ و بر پایه اندوخته‌گذاری مشترک کره شمالی و جنوبی اغاز کرد. محصولات پیونگهوا موتورز خودروهایی از برند فیات و برلیانس می باشند که تحت لیسانس دو شرکت چینی و ایتالیایی در کره شمالی مونتاژ خواهد شد.

قیمت چانگان CS55 پلاس در ایران اشکار شد
خواندن
آخرین مطالب
پیونگهوا موتورز

پیونگهوا موتورز حقوق انحصاری تشکیل، اراعه و فروش خودروهای دست‌دوم در جمهوری دموکراتیک خلق کره را نیز در اختیار دارد. بااین‌حال، اکثر مردم کره شمالی قادر به خرید ماشین حتی از نوع دست‌دوم نیستند. دیگر برند صنعت خودروسازی کره شمالی «کارخانه موتور سونگری» نام دارد. این برند در تشکیل خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین تجاری فعالیت دارد.

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

تراشه های 2 نانومتری اپل
خواندن

فرهنگ وهنر

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author