واکنش سازمان غذا و دارو به خبر رعایت حجاب در داروخانه ها

عکس العمل سازمان غذا و دارو به خبر مراعات حجاب در داروخانه ها_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

به گزارش گروه اجتماعی ، روابط‌عمومی سازمان غذا و دارو با اشاره به این که سخنان تازه رئیس سازمان غذا و دارو ناظر بر پوشش حرفه‌ای کادر داروخانه بوده و تنظیم کننده خبر از گفتار به متن دچار نادرست محتوایی شده است؛ اظهار کرد: دستورالعمل نحوه پوشش داروخانه‌ها بر پایه چک‌لیست‌های بازرسی، ارزشیابی و حرفه‌ای و به‌منظور تفکیک پرسنل و مسئول فنی است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو ضمن انتقاد از رسانه‌های معاند و افراد مغرض که مسائل سلامت و حرفه‌ای را به منظور سیاه نمایی، دستاویز دعوا به باورهای دینی قرار خواهند داد او گفت: حداقل سواد رسانه‌ای به خوبی فهمید است که اغراق کاریکاتوری اخبار، ضمن صدمه به منبع خبر رفته رفته آنان را از حیث اعتبار تهی و از مطمعن مخاطب بیرون می‌کند.

"سلامت معنوی" باید برای جامعه پزشکی تبیین بشود
خواندن

ملزوم به ذکر است روز قبل برخی رسانه‌ها به نقل از رئیس سازمان غذا و دارو نوشته بودند: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی می بود که به نوشته مراعات پوشش ورود کرد و به همین علت اصول مراعات پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد. اگر یک داروخانه نسبت به مراعات هنجارها عمل نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود.

انتهای مطلب/

آخرین مطالب
انواع تست ژنتیک و فواید آن؛ مصاحبه با دکتر زینلی از گروه مای‌ژن
خواندن

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

کسب وکار



منبع

About The Author