حقوق بازنشستگان

خبر مهم برای بازنشستگان؛ فیش حقوق بازنشستگان صادر شد_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

حقوق بازنشستگان | مدیرعامل سازمان فراهم‌اجتماعی با اشاره به این‌که پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان از ۲۰ فروردین اغاز شده است، خبرداد: افزایش حقوق بازنشستگان فراهم‌اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ با افزایش ۲۰ درصدی همراه است. با این حساب کف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال تازه ۹ میلیون تومان خواهد می بود. تازه ترین اخبار درمورد حقوق بازنشستگان را در خبر آزاد جستوجو کنید .

فیش تازه حقوق بازنشستگان صادر شد

فیش‌های حقوقی بازنشستگان کارگری برای اردیبهشت صادر شد؛ این فیش‌ها در سامانه وابسته قابل رویت است.

ایلنا در گزارشی نوشت: در این فیش ها، حقوق بازنشستگان به مقدار ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران دیگر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند.

فرمول تازه محاسبه افزایش حقوق بازنشستگان | خبر تازه از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان
خواندن
آخرین مطالب

گفتنی است تا این مدت احکام حقوقی تازه بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز انگارً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.

در این فیش ها، حقوق بازنشستگان به مقدار ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران دیگر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند.

گفتنی است تا این مدت احکام حقوقی تازه بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز انگارً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.

ثبت نام وام ارزان 300 میلیونی در دفاتر پلیس+۱۰
خواندن

جزئیات واریز حقوق بازنشستگان و فیش حقوقی اردیبهشت

فیش‌های حقوقی اردیبهشت ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران با اعمال افزایش حقوق صادر شد.

فیش‌های حقوقی اردیبهشت ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران، با اعمال افزایش ۳۵ درصدی برای حداقل‌بگیران و ۲۲ درصدی به همراه رقم ثابت برای دیگر سطوح کارگران انتشار شد.

فیش‌های حقوقی اردیبهشت ماه بازنشستگان کارگری که با اعمال افزایش حقوق همراه می باشند، در سامانه وابسته قابل مشاهده شد. این خبر مسرت‌قسمت بعد از ماه‌ها انتظار و پیگیری‌های مستمر تشکل‌های کارگری و بازنشستگان، نهایتا به ثمر نشست و لبخند رضایت را بر لبان این عزیزان نقش بست.

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

در این فیش‌ها حقوق بازنشستگان به مقدار ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل‌بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمر‌بگیران دیگر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده‌اند.

هدیه دولت برای دهه شصتی‌هایی که امسال ازدواج کرده‌اند |واریزی وام ۵٠٠ میلیونی برای عروس و دامادهای دهه شصتی
خواندن

گفتنی است، تا این مدت احکام حقوقی تازه بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه نیز انگارً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری‌بگیران تامین اجتماعی واریز شود.

حقوق بازنشستگان

زمان پرداخت مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران مربوط به فروردین ماه در اردیبهشت واریز می‌شود.

مبلغ افزایش حقوق ۲ میلیونی بازنشستگان و مستمری بگیران مربوط به فروردین ماه در اردیبهشت واریز می‌شود.

سید مرتضی حسینی؛ معاون گسترش مدیریت و منبع های انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روال ادامه می‌یابد و مشابه با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین مقدار افزایش اشکار می‌کند.

سریع؛ زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳_آفتاب شرق
خواندن

او تصریح کرد: براین مبنا، مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال قبل پرداخت می‌شود، اما حقوق اردیبهشت بر پایه نرخ تازه اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

حسینی او گفت: امیدواریم سازمان تامین اجتماعی در سال تازه نیز همانند سال قبل برای پرداخت مستمری بازنشستگان نیازی به استقراض از سیستم بانکی اشکار نکند. یکی از با اهمیت ترین دوران زندگی هر شاغلی، وقتی است که بعد از سال‌ها کار و تلاش بی‌وقفه تصمیم استراحت دارد. از دغدغه‌های مهم این دوران قطع شدن حقوق کارمندی است که می‌تواند علتمشکلات مالی در زندگی افراد شود./ اندیشه معاصر

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author