با منفعت گیری از هوش مکانی، نیاز فیبر نوری هر منطقه را شناسایی می‌کنیم_آفتاب شرق

مریم یزدانی
2 Min Read


به گزارش آفتاب شرق

مدیرعامل آسیاتک در نمایشگاه «تراکنش ایران» او گفت: «شیوه بازاریابی ما در اراعه خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری خانه‌به‌خانه است. این نوع بازاریابی نیازمند دانش و آگاهی از هوش مکانی است.» او این چنین او گفت که ارتباطات ثابت در ایران ۱۵ سال عقب مانده است.

به گزارش روابط عمومی آسیاتک، «محمدعلی یوسفی‌زاده» در چارچوب پنل «گذار از شعب فیزیکی بر بستر هوش مکانی» در دومین روز نمایشگاه تراکنش، او گفت: «ما با رویکرد هوش مکانی، نیاز هر منطقه را شناسایی می‌کنیم و بر همان مبنا، خدمات خود را بومی‌سازی می‌کنیم.»

یوسفی‌زاده در این پنل توضیح‌ داد: «ما یکی از کشورهایی هستیم که شبکه ارتباطی گسترده‌ای‌ داریم. از وقتی که فرهنگ منفعت گیری از دیتا شکل گرفت dial-up جای خود را به ADSL داد. نتیجه این رشد تکنولوژی نیز نوعی اندوخته‌گذاری بزرگ می بود.» 

در حوزه ارتباطات ثابت ۱۵ سال عقبیم

او در ادامه در رابطه عقب‌ماندگی ارتباطات ثابت در ایران افزود: «سرزمین ما در حوزه ارتباطات ثابت، ۱۵ سال عقب‌ماندگی‌ دارد. این تحول نسل باید از اواخر دهه هشتاد شکل می‌گرفت. در همه دنیا طبق معمول دولت‌ها روی این مورد اندوخته‌گذاری می‌کنند اما در سرزمین ما هم چنان تمرکز روی اینترنت سیار است و  عمده بار ترافیک هم روی اینترنت سیار است.»

مدیرعامل آسیاتک این چنین او گفت: «شیوه بازاریابی ما در گسترش مشترکان خدمات فیبر نوری خانه‌‌به‌خانه است. ما در این فرایند توانستیم مقاومت شهرداری را بشکنیم. از طرفی مقاومت دولت هم شکسته شد؛ با این حال ما‌ فهمید شدیم که پیش از هرچیزی به فرهنگ‌سازی نیاز است.»

پروژه گسترش شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای آسیاتک از سال ۱۴۰۱ اغاز شده و در ۱۲ استان سرزمین در حال اجراست. امروز آسیاتک در بیشتر از ۶۰ شهر در حال گسترش شبکه فیبر نوری در سطح عمرانی و خدمات‌دهی است.

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار

TAGGED:
Share This Article