به گزارش آفتاب شرق
دیوار برای افزایش بازدید آگهی، از ابزار جدیدی به نام «پله» رونمایی کرده که برای فروش سریع تر و راحتتر کالا یا خدمات به کاربران پشتیبانی میکند.
به گزارش روابطعمومی دیوار، «نردبان» برای افزایش بازدید آگهی در دیوار، ابزار آشنا و مشهوری به حساب میآید ولی «پله» اکنون در قالب چهرهای تازه به میدان آمده تا برای افزایش بازدید آگهی و بالا رفتن زنگخور به کاربران پشتیبانی کند.
با «پله»، آگهی شما بهصورت اتفاقی اما عادلانه در مدتی که اشکار کردهاید، در یک تا دو جایگاه اول فهرست قرار میگیرد و زیاد تر دیده میشود. اکنون، «پله» را میتوان برای یک، سه یا هفت روز خرید.
برای مثال، اگر شما برای آگهی خود «پله» هفتروزه خریداری کنید، طی ۷ روز آگهی شما در مقطعهای وقتی گوناگون به جایگاه اختصاصیٔ «پله» میآید.
این ویژگی درحالحاضر در شهرهای رشت، اهواز، کرمان، تبریز، مشهد، کرج، تهران و کل شهرهای استان مازندران در دسترس کاربران قرار گرفته و بهزودی در کل سرزمین قابلمنفعت گیری خواهد می بود.
برای منفعت گیری از «پله» میتوانید به قسمت مدیریت آگهی بروید و با انتخاب «افزایش بازدید با پله» بسته موردنظرتان را تهیه کنید.
«پله» چه فرقی با «نردبان» دارد؟
نردبانکردن آگهی را تقریباً همه میشناسند. هنگامی شما آگهیتان را «نردبان» میکنید و آگهیتان به بالای فهرست میآید، در زمان کوتاهی از زمان نردبانکردن، بازدید و اصطلاحاً زنگخور بیشتری میگیرید. اما آگهی شما با آگهیهای «نردبان» شده بعدی بهمرور زمان در دستهاش پایینتر میرود و بازدید آن کمتر میشود.
اما با «پله» بهصورت اتفاقی در مدتی که انتخاب کردید، آگهی شما در فهرست و جستجوهای مرتبط، در صدر فهرست قرار میگیرد.
در واقع بهجای زمان مختصر افزایش بازدید، آگهی شما در مدتی، سه یا هفت روزه، بهصورت گردشی به جایگاههای اول فهرست میآید و شما بازدید و زنگخور بالاتری خواهید داشت.

با «پله» امکان دارد بازدیدهای آگهی شما تا چند برابر زیاد تر از «نردبان» شود. آگهیهای «پله»شده علاوهبر اینکه در جایگاه اختصاصیٔ «پله» قرار میگیرند، در فهرست آگهیهای عادی هم نمایش داده خواهد شد.
«پله» قرار نیست جای «نردبان» را بگیرد
هرکسی میتواند برای افزایش بازدید آگهیهای خود از راهکار تازه «پله» منفعت گیری کند اما این ابزار تازه زیاد تر به درد کسبوکارها میخورد؛ برای مثال کسبوکارهای خدماتی را در نظر بگیرید که روزانه خدمات اراعه خواهند داد. پیشازاین، تنها راه این کسبوکار این می بود که در زمان انتشار کردن آگهی، مرتب آگهی را «نردبان» کنند تا بازدید مناسب داشته باشد.
این کار به زمان و انرژی بسیاری نیاز داشت. اما اکنون این کسبوکار میتواند برای مثالً «پله» ۷ روزه برای آگهی خود بخرد و در این ۷ روز یقین باشد آگهیاش بهتناوب به سر فهرست میرود و بازدید مناسبی دارد. آگهیهای فروشگاهی برای فروش کالا هم همین حالت را دارند. کاربران شخصی هم در مواردی که نیاز دارند، میتوانند از «پله» منفعت گیری کنند؛ محدودیتی برای منفعت گیری از آن وجود ندارد. در کنار این قابلیت «نردبان» هم به کار خودش ادامه میدهد و باتوجهبه کاربردهای متفاوت این دو ابزار، قرار نیست «پله» جای «نردبان» را بگیرد.
مقصد: یکنواختتر شدن توزیع بازدید آگهی
هنگامی کاربر آگهی خود را «نردبان» میکند، قسمت بسیاری از بازدیدها و تماسها را همان ساعتهای اولیه میگیرد. گرفتن بازدید در مدتی مختصر مناسب افرادی است که میخواهند در سریعترین زمان ممکن کالایشان را بفروشند.
در روبه رو، گروهی دیگر از کاربران علاقه دارند بهجای پاسخگویی به تعداد بسیاری تماس در مدتی مختصر، بازدید و تماسهای آگهیشان در طول روز ادامه اشکار کند. با «پله» بهجای این که مرتب برای باقی ماندن آگهیتان در صدر فهرست دیوار رقابت کنید، در زمان انتخابی بهتناوب به جایگاه اختصاصی میروید. این تفاوت مهمی است بین کاربرد «پله» و «نردبان» که بسته به نوع آگهی، کاربران میتوانند برای افزایش بازدید آگهی خود، یکی از این دو قابلیت را انتخاب کنند.
دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی