وام ازدواج

خبر مهم برای افراد متقاضی دریافت وام ازدواج_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

 بر پایه اظهار بانک مرکزی مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در سال ۱۴۰۳، برای آقایان زیر ۲۵ سال و خانم زیر ۲۳ سال ۳۵۰ میلیون تومان و برای دیگر افراد واجد شرایط مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان است.

همه زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها سپس از یکم فروردین ۱۴۰۱ باشد و تا بحال تسهیلات ازدواج دریافت نکرده باشند، می‌توانند برای دریافت وام ازدواج عمل کنند. دوره بازپرداخت این وام ۱۰ ساله و نرخ کارمزد آن هم سالیانه ۴ درصد است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام ازدواج، شناسنامه، کارت ملی و سند ازدواج است و برای ثبت نام می‌توانید با مراجعه به سامانه بانک مرکزی به آدرس اینترنتی ve.cbi.ir مدارک مورد نیاز را بارگزاری کرده و ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود.

یارانه نقدی 400 هزار تومانی اردیبهشت فردا در حساب یارانه بگیران_آفتاب شرق
خواندن

بعد از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز زمان دارد تا با مراجعه به بانک برای راه اندازی پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز بعد از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.

این وام بر پایه اعتبارسنجی و بدون ضامن پرداخت می‌شود و در صورتی که رتبه اعتباری متقاضی پائین باشد حداکثر یک ضامن باید معارفه کند.

کلاهبرداران اینترنتی در کمین زوج‌های جوان

در ماه‌های ابتدایی امسال به علت تراکم بالای مراجعه کنندگان و تعداد بالای متقاضیان، سامانه بانک مرکزی برخی اوقات با مشکلاتی از قبیل قطعی و تکمیل ظرفیت روبه رو شد. ملزوم به ذکر است که اگر با این چنین مشکلاتی روبه رو شدید تنها کافیست چند روز صبر کنید و در وقتی فرد دیگر به سامانه مراجعه کنید. به این مسئله نیز دقت کنید که به هیچ وجه روش فرد دیگر برای ثبت نام وام ازدواج وجود ندارد تا فریب کلاهبرداران اینترنتی را نخورید.

واریز ۳۷۱/۱۰۶/ ۸میلیون تومان برای سهام عدل وراث | مبلغ سود سهام عدل فوت شده ها تعیین شد
خواندن

به تازگی مشاهده شده برخی سایت‌های اینترنتی و صفحات مجازی، آگهی ثبت‌نام وام ازدواج در ازای دریافت مبلغ را انتشار کرده‌اند که این صفحات با مقصد کلاهبرداری این عمل را انجام خواهند داد. برخی از این صفحات حتی عمل به خرید و فروش تسهیلات ازدواج می‌کنند که این کار غیرقانونی بوده و در تعداد بسیاری از موارد دامی برای کلاهبرداری از افراد است.

برای ثبت‌نام و دریافت وام ازدواج به هیچ وجه نباید به افرادی که خود را واسطه می‌نامند، مطمعن کنید. هر گونه ایمیل، پیامک و آگهی که در خصوص خرید و فروش و یا ثبت‌نام وام ازدواج توسط شرکت و افراد دیگر مشاهده کردید، غیرواقعی و دامی برای کلاهبرداری است. مردم باید زیاد مواظب باشند تا در دام این شیادان نیافتند./اقتصادآنلاین

نحوه دریافت وام 40 تا 200 میلیون تومانی با ضمانت یارانه_آفتاب شرق
خواندن

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

اخبار اجتماعی

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author