فوری / با افتتاح سپرده یکروزه وام بگیرید

سریع / با افتتاح سپرده یکروزه وام بگیرید_آفتاب شرق


به گزارش آفتاب شرق

مشتریان بانک آینده که مایل به دریافت تسهیلات از این مجموعه می باشند با اراعه یک ضامن رسمی یا مسدودی سپرده خود امکان منفعت گیری از مطرح تسهیلاتی «طراوت» آن را دارند. سقف این وام ۱۰۰ میلیون تومان بوده که با آن مبلغ به راحتی امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مذکور وجود دارد.

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده می باشند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده طویل مدت داشته باشند. این وام دارای سود ۲۳ درصدی است و افراد سپس از دریافت آن حداکثر طی زمان زمان ۳۶ ماه امکان بازپرداخت را دارند. ملزوم به ذکر است که مطرح طراوت بانک آینده تنها اختصاصی مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند اکنون با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند.

غافلگیری شیرین اول هفته ای درمورد افزایش حقوق بازنشستگان | تحول مبلغ افزایش حقوق بازنشستگان در راه است_آفتاب شرق
خواندن

افرادی که به دریافت این تسهیلات تمایل دارند حتما نباید به طور حضوری به شعب بانک آینده مراجعه داشته باشند. افراد می‌توانند با ثبت نام غیرحضوری در سامانه پیشخوان مجازی اختصاصی مشتریان بانک آبپلاس دات آی آر یا مراجعه به سامانه ساتا، اختصاصی عموم، راه اندازی پرونده داده و وام دریافت کنند. بعد از دریافت تسهیلات نیز امکان خرید کالای مورد نظر از فروشگاه‌های مورد تایید و منتخب بانک آینده به طور حضوری یا اینترنتی وجود دارد.

مقدار اقساط و جمع کل قسط های وام خرید کالای بانک آینده چه مقدار است؟

آخرین مطالب
عیدانه دولت به مناسبت 22 بهمن برای بازنشستگان | واریزی ۹ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1403تایید شد
خواندن

با دقت به شرایط مذکور مقدار هر قسط این وام ۳ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۹۷۲ تومان است. کل سود تسهیلات به ۳۹ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۹۹۸ تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز به ۱۳۹ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۹۹۸ تومان می‌رسد./کاماپرس

 

 

دسته بندی مطالب
اخبار سلامتی

اخبار اجتماعی

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی – اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان در آفتاب شرق

اخبار ورزشی

فرهنگ وهنر

اخبار تکنولوژی

کسب وکار



منبع

About The Author